wichtom Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 http://www.itavisen.no/art/1302580.html Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Sunde har ikkje gitt opp ennå, ja ja. Lenke til kommentar
Freddy.b Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 synd at skattepengene til de av oss som betaler skatt blir kasta bort fordi myndighetene bare hører på filmselskapene sine merkelige oppfatninger av hva som er lov til å gjøre med en lovlig kjøpt vare.. burde jo egneltig vært forbudt med kopisperre i norge, da det står i loven at kopiering til personlig bruk (gjelder også familie, den/de man bor sammen med) er tilatt Lenke til kommentar
Radeon9700 Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 synd at skattepengene til de av oss som betaler skatt blir kasta bort fordi myndighetene bare hører på filmselskapene sine merkelige oppfatninger av hva som er lov til å gjøre med en lovlig kjøpt vare.. burde jo egneltig vært forbudt med kopisperre i norge, da det står i loven at kopiering til personlig bruk (gjelder også familie, den/de man bor sammen med) er tilatt Er det mulig! De har jo ****** meg hold på siden karen var 15år gammel jo... La han være i fred da... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Det er nok gått prestsje i denne saken og da betyr det plutselig ikke noe om det koster flesk. Mon tro om de hadde satset like mye om han trengte hjelp. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 synd at skattepengene til de av oss som betaler skatt blir kasta bort fordi myndighetene bare hører på filmselskapene sine merkelige oppfatninger av hva som er lov til å gjøre med en lovlig kjøpt vare.. burde jo egneltig vært forbudt med kopisperre i norge, da det står i loven at kopiering til personlig bruk (gjelder også familie, den/de man bor sammen med) er tilatt Er det mulig! De har jo ****** meg hold på siden karen var 15år gammel jo... La han være i fred da... Til pass for han når han skal være så PR-kåt. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hvor lang tid skal det ta før de dvd-folka gir opp..... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 DvD-jon er jo bare en nikke dukke som var dum nokk til og stå fram i media og si at han hadde jort det .. han har ikke noen skills i det hele tat det er andre som har jort jobben og "lurt" en prkåt "fjortis" til og si at der er jeg som har jort det . det er i vetfal det jeg fikk vite nor saken begynet for mange år siden .. mens www.radikal.no enda levde Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Denne saken blir ikke tatt videre.... økokrim har bestemt seg for å ikke anke, etter det jeg har lest... og den artikkelen er jo gammel... fra 22 desember.... at de ikke anker har jeg vel fra dette: ØKOKRIM anker ikke avgjørelsen i DVD-saken "ØKOKRIM har besluttet ikke å anke avgjørelsen i DVD-saken. Frifinnelsen i tingretten blir dermed stående. (5.1.04)" sakset fra økokrim sine egne sider... Siste nytt i saken er at DVD-Jon nå krever erstatning av økokrim, dette ifølge denne artikkelen: http://www.dagbladet.no/dinside/2004/01/27/389455.html Endret 30. januar 2004 av Asbjørn T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå