Nizzen Skrevet 28. mai 2019 Del Skrevet 28. mai 2019 https://youtu.be/zdCi_r_lm7o Hva handler videoen om? Greitt å skrive det, så vi slipper å bruke tid på å se en lang video Lenke til kommentar
Session^^ Skrevet 28. mai 2019 Del Skrevet 28. mai 2019 https://youtu.be/zdCi_r_lm7oHva handler videoen om? Greitt å skrive det, så vi slipper å bruke tid på å se en lang video Følte tittelen på videoen forklarte litt Det er en analyse av markedssituasjonen av en jeg føler lager gode og objektive videoer. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Moderatormelding Har fjernet noen innlegg som ikke har med trådens tema å gjøre. Minner om at dette er en kommentartråd for en artikkel som handler om ny AMD Ryzen. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Følte tittelen på videoen forklarte litt Det er en analyse av markedssituasjonen av en jeg føler lager gode og objektive videoer. Fra det jeg har sett rundt omkring så har Intel enda ca 75% markedsandeler, så å si at Intel er død/døende blir litt feil. Mulig at AMD haler litt innpå nå med Zen 2 og det er bare bra for oss forbrukere. Hadde det ikke hvert for AMD så hadde vi nok enda sittet med 4 core 8 threads prosessorer med 100 Mhz økning på baseclock for oss mainstream brukere. 2 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Moderatormelding Har fjernet noen innlegg som ikke har med trådens tema å gjøre. Minner om at dette er en kommentartråd for en artikkel som handler om ny AMD Ryzen. En kommentartråd? Kun ett tema? Her diskuteres Ryzen, som er kjent for mange tråder. Vi kan fint ha 12 kjernediskusjoner og 24 tråder her. 1 Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Det er også rykter om en 16core ryzen : Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 (endret) Følte tittelen på videoen forklarte litt Det er en analyse av markedssituasjonen av en jeg føler lager gode og objektive videoer. Coreteks har helt klart de beste markedsanalysene man finner på nett. Han har en utrolig innsikt- og refleksjonsevne, og innsidekontakter i flere av de største IT-gigantene. Gøy å se at det finnes flere folk her inne som har oppdaget denne bortgjemte perlen av en YouTube kanal Endret 3. juni 2019 av IceBlitz Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Coreteks har helt klart de beste markedsanalysene man finner på nett. Han har en utrolig innsikt- og refleksjonsevne, og innsidekontakter i flere av de største IT-gigantene. Gøy å se at det finnes flere folk her inne som har oppdaget denne bortgjemte perlen av en YouTube kanal Jeg mistenker at det ikke er en person, men Microsoft Sam 2.0. Jeg klarte ikke å høre på den monotone stemmen. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Jeg mistenker at det ikke er en person, men Microsoft Sam 2.0. Jeg klarte ikke å høre på den monotone stemmen. Den er nok litt elsk eller hat ja. Jeg liker den veldig godt, men kan skjønne at det ikke passer for alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå