Niklasp Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Halvparten over 60 år sliter med å se om en nyhetssak er falsk.Eldre sliter mest med å avsløre falske nyheter Lenke til kommentar
startelver Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Unge er like ille egentlig, bruker ikke vanlige nettaviser lenger for å lese ekte nyheter. Men tror på alt det influenceren forteller isteden. 3 Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Har heller ingen måte å sjekke om en nyhet er falsk, men er man nysgjerrig nok på en nyhetssak eller et emne, søker man litt rundt for å finne ut mer. 2 Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Falske nyheter 'fake news' aka schibsted vg/aftenposten ..nå eiere av tek.no 1 Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Jeg pleier å se på NRK Kveldsnytt for å få alle mine nyheter, siden de er helt troverdige. Og når de avslutter sendingen med et morsomt innslag, og de i studieon selv smiler litt, så vet jeg at alt er bra, jeg kan sove trygt, og at jeg godt informert av upartiske nyheter som dekker alt det viktige og selvfølgelig ikke driver med noe fake news som alle andre. Det er godt vi kan ha det slik! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg