Redaksjonen. Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 KOMMENTAR: Offentlige tjenester på innbyggernes premisser Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 (endret) avviksbehandlere ? Det ville være bedre og bruke AI som et oppslagsverk så kunne alle først ha lagt frem saken der og etterpå avgjøre om den må omformuleres/forandres før man eventuell søker kommune. Da vil ingen få et konsekvent nei og man kan prøve å tilpasse sine ønsker før man legger inn en søknad. Endret 27. mai 2019 av Nautica Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 avviksbehandlere ? Det ville være bedre og bruke AI som et oppslagsverk så kunne alle først ha lagt frem saken der og etterpå avgjøre om den må omformuleres/forandres før man eventuell søker kommune. Da vil ingen få et konsekvent nei og man kan prøve å tilpasse sine ønsker før man legger inn en søknad. Dette ville være ett naturlig første steg, men hvis man ser at over 99% av alle henvendelser som AI har godkjent blir godkjent av saksbehandler også er det vel ganske naturlig å stoppe med saksbehandlingen av mennesker og heller konsentrere seg om avvika. Falske positive vil være tilstede, men dagens mennesker er ikke feilfrie heller så det kommer nok til å gå greit. Hvis AI sier nei så må det være mulig å sende saken til avviksbehandleren som kvalitets sikrer om det er riktig. Lenke til kommentar
Salazar Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 Holder vi fortsatt på å henvise til hva Gartner mener og estimerer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå