Andeeey Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Heisan.. jeg har muligheten for å få tak i en Sharp Gx-20 .. fra england.. og jeg lurer bare på om den vil fungere med det norske nettet? =) vet den ikke har norsk ordliste og menyer, men det kan jeg egentlig leve med når jeg har den skjermen der Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jada den vil så absolutt virke her. Men du må passe på så den ikke er låst til sim eller til operatør for da får du ikke brukt norsk sim. Mye er det du gir for en sånn? Lenke til kommentar
molna Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Den vil garantert ikke funke i norge. Alle GX20 som selges i england er sperret til Vodafone. Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Ja, men hva vis man f.eks. kjøper den fra tyskland? Har lyst på denne sjæl.. hehe:) Endret 23. desember 2003 av FrEdRiK-E Lenke til kommentar
molna Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Tyske webshopper selger GX20 uten sperre ja, men det koster skjorta... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå