atrax Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Kom hjem til jul til foreldrene, og fant raskt ut at det ikke går an å spille med den trådløse musa de har (PS/2), 50 Hz oppdateringsfrekvens er ikke nok lenger, ettersom jeg er vant til usb-mus med 125 Hz. Da jeg var på den lokale Rimi-butikken, så jeg at de hadde kjøpt et inn parti med noen optiske Labtec-mus av denne typen: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...0&view=detailed Tenkte jeg kanskje skulle kjøpe meg en slik bare for å ha noe å spille med mens jeg var på ferie, men er litt skeptisk til Labtec, kan de lage mus overhodet? Er det noen som har testa denne musa og kan si noe om den? Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Ikkje kjøp Labtec, kjøl Logitch Lenke til kommentar
atrax Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Poenget er at jeg ikke har tenkt å stresse så mye for å skaffe meg en grei spillemus. De selger ikke Logitech i nærheten, og jeg har ikke bil. Jeg skal kun ha musa til å spille i de få ukene i året jeg er hjemme! Så det er erfaringer jeg er ute etter, alle vet at Logitech er bra. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Har ikke testa den selv. Men virker jo som en helt kurrant mus, med 800 dpi Lenke til kommentar
atrax Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Ja det tenkte jeg også...så hvis ingen kommer inn her og skriker innen ikveld, så kjøper jeg en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå