fy_pokkers Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg fant ut noe fancy idag. Sorry for at jeg ikke gidder oversette og mekke her, men jeg gidder ikke skrive alt 2 ganger http://www.tournament.com/forums/showthrea...threadid=124890 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Den er postet før Nei for svarte h*lvete... LES det som postes før du uttaler deg... *mumle noe om... nah glem det* Eller... EDIT: *mumle noe om bedrevitende ******* Endret 23. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Den er postet før jeg tror ikke du hatt sett nøye gjennom url'en hans edit : litt sein Endret 23. desember 2003 av Jonki Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 dumme meg Den var jo egentlig litt bra Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 dumme meg Den var jo egentlig litt bra det er menneskelig å feile, men det er stort å innrømme det! (så den setningen på hardware delen av forumet en gang) Lenke til kommentar
caravelle Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Åhh ble småsvimmel av å lese på det forumet , damn får noen farger og signaturer .. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Åhh ble småsvimmel av å lese på det forumet , damn får noen farger og signaturer .. You'll get used to it. Tournament.com -> GTF er det beste OffTopic-forumet EVAAARRR! Lenke til kommentar
zed Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg har regget meg nå Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg fant ut noe fancy idag. Sorry for at jeg ikke gidder oversette og mekke her, men jeg gidder ikke skrive alt 2 ganger http://www.tournament.com/forums/showthrea...threadid=124890 haha, sant det, når du sier det så ligner det faktisk på en strekmann. men fyflate for et forum, er det ikke moderators der i hele tatt? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg fant ut noe fancy idag. Sorry for at jeg ikke gidder oversette og mekke her, men jeg gidder ikke skrive alt 2 ganger http://www.tournament.com/forums/showthrea...threadid=124890 haha, sant det, når du sier det så ligner det faktisk på en strekmann. men fyflate for et forum, er det ikke moderators der i hele tatt? Det er litt av sjarmen Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 men fyflate for et forum, er det ikke moderators der i hele tatt? *cough* Petition to ban nvoetfiv [X]Signed Oh, teh humiligaton. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 men fyflate for et forum, er det ikke moderators der i hele tatt? *cough* Petition to ban nvoetfiv [X]Signed Oh, teh humiligaton. hehe, virker mer som et demokratisk forum enn et "moderatisk" Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Om du først har lært deg "spillereglene" på GTF @ T.com så er det det beste forumet EVAARRR! Endret 26. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 me loves gtf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå