JohannesSvennevig Skrevet 25. mai 2019 Del Skrevet 25. mai 2019 Hei. Har noen vært borti å spille fra en boomblaster jvc rv-nb50 som går på engangsbatterier? Jeg tror det er en av de første modellene av Boomblaster, men er ikke sikker. Den tar 10 x D batterier ser jeg, men er jo ganske krafting og spiller høyt, så føler ikke batteriene kommer til å være så lenge. Har lest ett innlegg fra noen år tilbake hvor det står det kunne vare 20+ timer.. men fatter ikke at det kan stemme. Om noen har noe info tas det i mot med åpne armer Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. mai 2019 Del Skrevet 26. mai 2019 Spilletiden på 20+ timer er i beste fall på middels lyd. Jeg har selv hatt diverse ørepropper fra Jaybird men de er ikke i nærheten av å spille opp mot de 8 timene som er oppgitt levetid på batteriene ettersom jeg spiler en del høyere lyd enn de gjør i sine tester. Det samme gjelder nok din spiller. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. mai 2019 Del Skrevet 26. mai 2019 (endret) På 10 gode D-batterier vil du ha til sammen ca. 270Wh (watt-timer). Så er det bare å regne ut. De vil klare å levere ca. 13,5W i 20 timer. Tar man høyde for virkningsgrad etc. så vil det si kanskje 7 watt (2x 3,5watt) musikkeffekt i 20 timer. Endret 26. mai 2019 av sedsberg Lenke til kommentar
JohannesSvennevig Skrevet 1. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2019 Okey, så jeg kan egentlig ta høyde for at de varer ca 12-14 timer på greit høy volum da. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå