MisterR Skrevet 25. mai 2019 Del Skrevet 25. mai 2019 (endret) Jeg var i retten for noen år siden angående mobbing fra med-elever, lærere som var slemme og spyttet i maten min og leger som gjorde 60 år med medisinsk feilbehandling på meg. Jeg fikk avslag fordi jeg ikke rapporterte legene, lærerene og bøllene til politiet innen 3 år. Detter er egentlig ikke så relevant for spørsmålet mitt. Jeg burde nevne at jeg har Iridozyclit, eller regnbuehinnebetennelse. Det er en betennelse hvor hvite blodceller går inn i øyet og kommer ikke ut. De dør og oppløses til et lim. Dette må fjernes ved bruk av cellegift og steroider. 6 av de årene med medisinsk feilbehandling var at jeg ble satt på antibiotika øyedråper i 6 år. 2 av de 60 årene med feilbehandling var da fastlegen nektet å sende meg til en øyelege og jeg måtte bruke over 10,000kr hos private øyelegger i tillegg til det jeg brukte på å besøke legen over 20 ganger. På grunn av at hun nektet meg legehjelp i 2 år utviklet jeg kronisk grå stær (cataracts på engelsk). Dette er noe man ikke finner i legebøkene. Dette forsvinner ikke hvis man opperer det bort. Du kan bruke så mye laser du vil, men øyet vil forbli tåkete. Du kan kjære opp øyet, grave ut alt som ligger inni der og feste på ny kunstig linse, men 3 måneder senere er øyet tåkete igjen. Dette er fordi øyet mitt lager grå stær av seg selv som et resultat av at jeg ble nektet tilgang til en øyelege i 2 år. Siden jeg må leve med dette grå stæret i kanskje 75 år så lurer jeg på om det er mulig at jeg har krav til erstatning eller krav til å hvertfall bytte ut øyet med noe som fungerer bedre. Endret 25. mai 2019 av MisterR Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Kontakt Norsk Pasientskadeerstatning. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå