CammiZ Skrevet 25. mai 2019 Del Skrevet 25. mai 2019 Vet ikke om jeg poster på rett sted, men vi får plutselig ikke lyd i lydsokkelen via getboks II, eller ps4. Men lyden fungerer på Spotify fra mobil via BT. Hva kan være galt? I går kveld var alt som normalt. Lenke til kommentar
CammiZ Skrevet 25. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2019 Nå kobla jeg alt til den gamle tvn, og da fikk jeg lyd. Kjøpte en 65 Philips 8303 i oktober, er det den det er noe galt med da? Prøvde å koble tilbake tv-høyttalerne og fikk ikke lyd da heller. Noe jeg kan teste ut? Er det tv som er kaputt? ?? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 25. mai 2019 Del Skrevet 25. mai 2019 Prøv å nappe ut strømledningen til TV-en mens den står på og vent litt. Plugg så i strømmen igjen slik at TV-en "restarter". Lenke til kommentar
CammiZ Skrevet 25. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2019 Det skal jeg teste ut når jeg kommer hjem i kveld. Takk for forslag ? Lenke til kommentar
CammiZ Skrevet 25. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2019 Fant ut at det var problemer med nettilkobling også, og da vi fikk til nettet så fikk vi også tilbake lyden på tvn. Men lyden på lydsokkelen er borte. Om jeg slår av lyden på tv-høyttalerne kommer det ikke noe fra sokkelen :/ Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. mai 2019 Del Skrevet 26. mai 2019 Du har sjekket at alt av ledninger sitter skikkelig i? Lenke til kommentar
CammiZ Skrevet 26. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2019 Problemet til å begynne med var ikke ledninger, for jeg fikk det til å fungere på gamle tvn. Men etter siste melding jeg skrev i går hvor jeg fikk lyd i tv og ikke planken, fant jeg ut at ledningen i planken hadde falt ut ? Så nå er alt i orden igjen. Hvorfor det var problem i utgangspunktet aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå