Andreas2k Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg har hatt et thermaltake Xaser 2 en god stund nå og det bråker sykt! Lurer på om noen har klart å styrt viftene med vifte kontrolleren? eventuellt hva jeg må gjøre for å kunne styre de 5 kabinett viftene? Har fått til å styre cpu viften (men den lager ikke noe særlig med lyd). Trenger hjelp En venn av meg klarte dette med et sitt kabinett.. Har et Abit hk. Takker for alle svar < Beklager visst det er noen skrive feil > Andreas Lenke til kommentar
IRazor Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Har du dobbeltsjekket alle koblingene at de er montert som de skal etter instruksjonene? Hvilken cpuvifte har du kjøpt? Har selv bestilt et Thermaltake kabinett, og trenger noen tips. Skal bruke det med en amd xp 2600 barton cpu. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Ellers kan du bruke et program som heter speedfan.. Men det bare justerer CPU,NB viften(e) trur eg. Lenke til kommentar
Andreas2k Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Hmm, har koblet alt riktig en kompis av meg med MSI hk klarte det.. Men jeg får det ikke til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå