Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

chello innfører 1gb limit


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvor er dette du meteret? http://www.hageltech.com/dumeter/ ?

 

QUOTE (sebdude @ 23/12/2003 : 16:17)

GB limit? *grøss* glad jeg har NGT. Bare se på mitt forbruk av GB

 

 

 

CODE 

 

DU Meter Monthly Report

 

Period (Month)        Download           Upload   Both Directions  

October 2003           3.48 GB          5.26 GB           8.73 GB  

November 2003         81.65 GB        106.11 GB         187.75 GB  

December 2003         29.42 GB         53.37 GB          82.80 GB  

 

 

 

 

Dette var bare den siste dagen i Oktober... 

 

 

De er nettopp pga slike forbruk at leverandører muligens i fremtiden vil bli nødt til å innføre begrensninger. Men "Time will show"

'

 

er det slik at du mener det blir rett å innføre begrensninger?

de er ikke nødt å innføre slik om de faktisk kan levere fullt ut sine tjenester. Altså burde de ikke selge en 704/128 linje om det ikke er slik at de faktisk kan levere fullt ut dette, hele tiden.

 

edit_

leif

Endret av genesis
Lenke til kommentar
ha et par ting i tankene da .... så mye som telenor tjener på dyre sms og mms tjenester kunne de ha gitt oss tre ganger så rast linje for tre ganger så lav pris uten begrensning og fremdeles gått godt i overskudd ....

 

god jul :green:

En liten kommentar til deg. Hadde Telenor krysssubsidiert Internet med midler fra Telenor Mobil, tror jeg nok Konkurransetilsynet hadde kommet. Telenor har nok penger til å kunne skvise ut alle andre leverandører, men da vil man bli monopolist igjen og det ønsker vel ingen. (ihvertfall ikke tilsynet)

Lenke til kommentar

Mange gode argumenter her, men en ting mangler: skal man drive butikk er det en fordel å tjene penger på det. Ifølge Finansavisen gjør ikke NGT det for tiden. Derfor blir de forresten av noen kalt for NextEnitel (ikke pent!). Ref kursen etter børsnotering: ned.

 

Blucom osv? Er ikke helt sikker........

 

Telenor da? Ser ikke ut til at det er noe problem.

 

O.K. å benytte seg av de beste tilbudene mens de varer. Satser man på trygghet koster det ofte litt mere. Så blir det opp til kunden å velge hva som er viktigst for hver enkelt.

Lenke til kommentar
,23/12/2003 : 16:51] begrensning er det verste som kan hende!!!

Folk i andre land (sverige,usa,tyskland) bare ler av oss  :no:

 

og jeg ler av deg.. :) disse landene som angivelig ler av oss har sjøl hadd disse grensene mye lengere en oss.. så :):thumbs:

 

 

 

 

;)

 

 

edidt: sitter sjøl på ei ganske så trygg telenor 704 linje.. UTEN begrensninger.. (de har prøvd å få meg til å bytte 3 ganger nå.. men ikke ******! ) :green:

Endret av jossa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...