falut Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Tror du burde bytte ut den blå menyskrifta med en annen farge. Det var slitsomt å lese.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Marvil: har aldri sett den sida før, og bg fargen er det einaste som ligner sååå... Nei det er derfor jeg lurer på hvilken forbindelse det er jeg assosiasjoner med.. Jeg lurer på om det er noe med ./ og // i menyen.. Kan være at det at dere ikke bor så langt fra hverandre da.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 http://home.no.net/ompatut/test/index.htm Fiksa masse bugs, tok vekk ekkel gradient på sidene, no skal den funke 100% uansett oppløsning og browser. Da er det berre det designmessige eg vil ha kommentarer på Er en venn av meg (fra peru:D) som vil ha designet allerede, så tekst i banneren samt logoen min vil sansynligvis bli bytta ut. - Arve Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Pent og stilrent Men mouseover funker ikke på LAN-bilder og Klasseturen. Dessuten savner jeg en footer Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Lookin' good! Merkelig, hos meg fungerer mouse overen utmerket. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Whee, no har han akseptert og tatt imot. *stolt over å ha laga stor og god readme på engelsk om php include greia * Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Lookin' good!Merkelig, hos meg fungerer mouse overen utmerket. Humms.. bruker IE nå (i min lathet) og gidder ikke installere Opera Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 hirr...det gjør faktisk jeg og. Weird. Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Den funker hos meg, jeg å bruker også IE Om sia så likte jeg ikke menyen helt, mouseoveren var dritkul, men jeg likte ikke overskriftene, f.eks. //Diverse. Bare min personlige mening selvfølgelig. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Den funker hos meg, jeg å bruker også IE Om sia så likte jeg ikke menyen helt, mouseoveren var dritkul, men jeg likte ikke overskriftene, f.eks. //Diverse. Bare min personlige mening selvfølgelig. tok berre fra mi eiga side for å fylle ut. Aner faktisk ikkje ka menyen vil bestå av Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 tok berre fra mi eiga side for å fylle ut. Aner faktisk ikkje ka menyen vil bestå av Ok, da så (jeg måtte bare ta med en, er i litt julehumør nå) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Du har det med disse "verdana11pxtekst-menyene" dine du. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 jaaaaa..?? /me liker verdana 11px i menyane.. brukt det i .... 4 generasjoner side Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 jaaaaa..?? /me liker verdana 11px i menyane.. brukt det i .... 4 generasjoner side BÆNKERS! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Når eg nevner "generasjoner" .... http://home.tiscali.no/ompatut/sider.jpg <= Der er alle sidene eg finner igjen.. så har du dei som er "i bruk" også da.. men dette er dei eg har brukt sjøl lissom, men ikkje i kronologisk rekkefølge. Nummer to er eldst, så nummer en, så nummer tre. Fikk så lyst å vise dei fram Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 /me digga litt den øverste. Har ikke sett den før. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Du kan få den vist du vil Men da har du _masse_ rote-kode å rydde opp i, for den sida var så masse feil med at huff... Kunne sikkert fiksa den sjøl, men..nei.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 /me hadde _aldri_ brukt noe som andre har laga. Har da litt respekt for meg selv og det jeg driver med. (utenom kodene til enden dah, DE bruker jeg...) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Hehe, så sant som det er sagt. Når en driver med litt design, så _skal_ en designe sida si sjøl Titta i PSD fila til den første der, oæææh! Bevel/emboss here i cum Endret 24. desember 2003 av arve87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå