Gå til innhold

Nok et nytt design...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult design!

Men noen ting jeg bet meg litt merke til her; de "rørene" (bevel m/gradient overlay og scanlines) var etter mitt skjønn litt for tykke, de gjorde for mye ut av seg. Hadde kanskje vært litt mer spennende med en annen farge enn hvit og sort.

Merket helt til høyre synes jeg var unødvendig å ta med, ettersom du allerede har den i banneren, kanskje ha noe annet kult der istedet?

Når jeg tenker over det, er det mest naturlig for meg å ha menyen på venstre side, men det er sikkert bare meg :)

Veldig pirkete ting det her sikkert, men det er det jeg kom over, alt ser bra ut :)

Hvilken bakgrunnsfarge har du tenkt på?

Lenke til kommentar
Hvis du tenker på å bytte ut det eksisterende med dette, så tror jeg nok at foten går rolig, men bestemt ned foran deg.

Når det gjelder bg farge har eg faktisk ikkje tenkt i det heile tatt, men antar at en gråaktig farge vil vere realistisk.

At menyen er på høgre side er uvant for meg også, men føler at eg har lykkast i å ha den på "feil" side :)

hæ? Var det positivt eller negativt? :p

Flodhest: skal ta å gå over dei "border" greiene, det er sant som du seier. Men det er ingen bevel der, kun gradient med pattern overlay ;)

Lenke til kommentar

* Rørene has to go

* Syntes logoen din går for mye igjen, og spesiellt er den rett og slett stygg med perspectiveskew i høyre hjøre oppe.

* Samme gjelder pilene nede til høyre

* .. og oppe.

* Litt for mange forskjellige gråtoner.

* Grids er utslitt.

Ellers liker jeg selve opplegget, og jeg ELSKER logoen/typografien din, lekkert. Samtidig er det er svææært lekker oransjenyanse :)

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Hvis du tenker på å bytte ut det eksisterende med dette, så tror jeg nok at foten går rolig, men bestemt ned foran deg.

Når det gjelder bg farge har eg faktisk ikkje tenkt i det heile tatt, men antar at en gråaktig farge vil vere realistisk.

At menyen er på høgre side er uvant for meg også, men føler at eg har lykkast i å ha den på "feil" side 

hæ? Var det positivt eller negativt?

Flodhest: skal ta å gå over dei "border" greiene, det er sant som du seier. Men det er ingen bevel der, kun gradient med pattern overlay

Hehe, okay :)

Ser kult ut med menyen på "feil" side, er jo litt originalt da. :D

Endret av flodhest
Lenke til kommentar

[NOE JEG IKKE HAR SKREVET]

At menyen er på høgre side er uvant for meg også, men føler at eg har lykkast i å ha den på "feil" side :)

[/NOE JEG IKKE HAR SKREVET]

hæ? Var det positivt eller negativt? :p

Det betyr at du det du har nå er bedre enn det du viser oss her.

Lenke til kommentar

tror poenget er at det skal være tre elementer på siden som ikke skal skli over i hverandere.

likte best den

*første headeren best.

*andre løsningen av sammensettingen best. (mindre mellomrom)

* første utgaven av nederste menydel (pilene)

*andre utgaven av øverste meny del, ikke noe logo der, ble litt mye med to

tror en kombinasjon ville vært fint..

tror dette kan bli en bra side, men ikke en erstattning til den du allerede har. :dontgetit:

hadde vært kjekt å få se en kombinasjon av begge forslagene.. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...