Arve Systad Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 http://home.no.net/ompatut/index.jpg Er dette verdt å fortsette på? Evt. ka bør eg forandre/forbedre? Andre kommentarer? - Arve Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Kult design! Men noen ting jeg bet meg litt merke til her; de "rørene" (bevel m/gradient overlay og scanlines) var etter mitt skjønn litt for tykke, de gjorde for mye ut av seg. Hadde kanskje vært litt mer spennende med en annen farge enn hvit og sort. Merket helt til høyre synes jeg var unødvendig å ta med, ettersom du allerede har den i banneren, kanskje ha noe annet kult der istedet? Når jeg tenker over det, er det mest naturlig for meg å ha menyen på venstre side, men det er sikkert bare meg Veldig pirkete ting det her sikkert, men det er det jeg kom over, alt ser bra ut Hvilken bakgrunnsfarge har du tenkt på? Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hvis du tenker på å bytte ut det eksisterende med dette, så tror jeg nok at foten går rolig, men bestemt ned foran deg. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Hvis du tenker på å bytte ut det eksisterende med dette, så tror jeg nok at foten går rolig, men bestemt ned foran deg. Når det gjelder bg farge har eg faktisk ikkje tenkt i det heile tatt, men antar at en gråaktig farge vil vere realistisk. At menyen er på høgre side er uvant for meg også, men føler at eg har lykkast i å ha den på "feil" side hæ? Var det positivt eller negativt? Flodhest: skal ta å gå over dei "border" greiene, det er sant som du seier. Men det er ingen bevel der, kun gradient med pattern overlay Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) * Rørene has to go * Syntes logoen din går for mye igjen, og spesiellt er den rett og slett stygg med perspectiveskew i høyre hjøre oppe. * Samme gjelder pilene nede til høyre * .. og oppe. * Litt for mange forskjellige gråtoner. * Grids er utslitt. Ellers liker jeg selve opplegget, og jeg ELSKER logoen/typografien din, lekkert. Samtidig er det er svææært lekker oransjenyanse Endret 23. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Hvis du tenker på å bytte ut det eksisterende med dette, så tror jeg nok at foten går rolig, men bestemt ned foran deg. Når det gjelder bg farge har eg faktisk ikkje tenkt i det heile tatt, men antar at en gråaktig farge vil vere realistisk. At menyen er på høgre side er uvant for meg også, men føler at eg har lykkast i å ha den på "feil" side hæ? Var det positivt eller negativt? Flodhest: skal ta å gå over dei "border" greiene, det er sant som du seier. Men det er ingen bevel der, kun gradient med pattern overlay Hehe, okay Ser kult ut med menyen på "feil" side, er jo litt originalt da. Endret 23. desember 2003 av flodhest Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Stilig, Arve, men ikke like bra som det du allerede har! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Takker for kritikk! Prøver å rette ut alt som er sagt hittil - Arve Edit: dessuten, kem har sagt eg skal bytte ut det eg allerede har? Synest berre det er morro å holde på Endret 23. desember 2003 av arve87 Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hvis du tenker på å bytte ut det eksisterende med dette, så tror jeg nok at foten går rolig, men bestemt ned foran deg.[NOE JEG IKKE HAR SKREVET] Når det gjelder bg farge har eg faktisk ikkje tenkt i det heile tatt, men antar at en gråaktig farge vil vere realistisk. At menyen er på høgre side er uvant for meg også, men føler at eg har lykkast i å ha den på "feil" side [/NOE JEG IKKE HAR SKREVET] hæ? Var det positivt eller negativt? Det betyr at du det du har nå er bedre enn det du viser oss her. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) http://home.tiscali.no/ompatut/index.jpg Prøvd å forandre litt, bedre? PT: Okei, da veit eg det men som eg skreiv over, eg gjør dette på morro - ikkje for å nødvendigvis erstatte det eg har. Er litt tomt i menyen atm, må berre finne på noke fint å putte der Endret 23. desember 2003 av arve87 Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg synes fortsatt at designet virker lite sammensatt. Det du har nå funker bedre. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Joda, ble bedre det her, men jeg synes copyright teksten gjorde litt for mye utav seg, ville hatt skriftstørrelsen litt mindre. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 tror poenget er at det skal være tre elementer på siden som ikke skal skli over i hverandere. likte best den *første headeren best. *andre løsningen av sammensettingen best. (mindre mellomrom) * første utgaven av nederste menydel (pilene) *andre utgaven av øverste meny del, ikke noe logo der, ble litt mye med to tror en kombinasjon ville vært fint.. tror dette kan bli en bra side, men ikke en erstattning til den du allerede har. hadde vært kjekt å få se en kombinasjon av begge forslagene.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 /me liker også det du har nå bedre, men det var stilig dette også. Kanskje du kan kaste det videre til disse "hjelp, jeg trenger side"-folka om du ikke skal bruke det selv... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Eller kanskje /me kan kaste heile greia og begynne på nytt, uten å gjøre masse "feil" Det tar mindre tid og er lettere enn å rette opp masse småting /me likte layouten på en måte Endret 23. desember 2003 av arve87 Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 på den siste ble det litt tomt oppe i høyre, der er d bare grått nå Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 http://home.no.net/ompatut/test/index.htm En grovkladd på "det nye" Kan en kodeguru vennligst sjå over , og evt. finne ut korfor den stygge grå streken under banneret er der? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Den stygge streken din kommer bare i 1280x1024, ikke i 1024x768 hos meg. Så vet du det. Øggli linker til høyre btw. Regner med du ikke har definert noe enda. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 http://home.no.net/ompatut/test/index.htm En grovkladd på "det nye" Kan en kodeguru vennligst sjå over , og evt. finne ut korfor den stygge grå streken under banneret er der? Av en eller annen grunn får jeg assosiasjoner med denne siden når jeg ser på sidene dine (både den originale nåværende og den du fikler med nå).. Finner aldri ut hvorfor....... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) PC, kommer berre i 1280x1024 her også... Hmm... Marvil: har aldri sett den sida før, og bg fargen er det einaste som ligner sååå... Men dere kodeguruer, (enden, fulu... fleire?), orker dere å ta en titt på koden min? På forhånd takk Endret 23. desember 2003 av arve87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå