Smedsrud Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Ikke bruk Windows Update om du vil ha den først.Nå kan du laste ned nye Windows 10 Lenke til kommentar
J!nx Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Wow så bra, akkurat hva jeg har ventet på, hurra. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Dette virker lovende. Jeg har nok blitt litt sær av tidligere erfaringer, venter med oppdatering til det har gått et par uker 3 Lenke til kommentar
G Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Greit å kanskje slippe å være prøvekanin? 1 Lenke til kommentar
DrOnline Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Fin artikkel. Jeg hoppet på tvert og fungerer fint. Det jeg virkelig gleder meg til er nye Windows Terminal. Synes Powershell krever for mye egeninnsats for å mestre, og savner kraftigere terminal enn cmd. 1 Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 (endret) @DrOnline: Virker som om Microsoft er ganske enige https://itsfoss.com/install-bash-on-windows/ Om de nå bare kunne tatt skrittet fullt ut og laget en linuxdistro først som sist. Å få slette systemprogrammer, lys drakt, og mobilinteraksjon er ikke mye nytt. Registrerer at å velge selv når man vil ha systemoppgraderinger fremdeles ikke er en selvfølge. Masse lagringsplass til ingenting er bak mål. Jeg tipper de kommer til å bruke det til nye systembibliotek, som side-linuxinstallasjonene må benytte, og erstatte jevnt og trutt av det som finnes av uhåndterlig Windows-kode. Endret 23. mai 2019 av Spetsnaz Lenke til kommentar
Zwitter96 Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Kom en storoppdatering i fjor som slettet dokumentene dine uten videre, har ikke turt å oppdatere siden da. Er dette løst? Noen som vet? Lenke til kommentar
_Martini Skrevet 24. mai 2019 Del Skrevet 24. mai 2019 Jeg skjønner ikke at noen gidder de lyse greiene, synes nesten synd på de som måtte designe, teste og implementere lys modus. I tillegg så føler jeg at jeg har kastet bort penger på pro-versjonen da jeg ville kjøre program i en VM, men nå som dette kommer i home-versjonen så er jo pengene kastet ut vinduet. Lenke til kommentar
DrOnline Skrevet 24. mai 2019 Del Skrevet 24. mai 2019 Jeg bruker allerede bash på windows, men skjermbildene for den nye terminalen ser ut til å ta ting en god del videre. @DrOnline: Virker som om Microsoft er ganske enigehttps://itsfoss.com/install-bash-on-windows/ Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 24. mai 2019 Del Skrevet 24. mai 2019 Etter å ha fiklet med operativsystem siden DOS, synes ting funker så greit nå at jeg bryr meg ikke lenger. Når man ikke merker noe til OSet er det topp nok. Som f.eks å sitte i taxi, man tenker lite over hvilken diameter det er på stempelringene der, den funker. 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. mai 2019 Del Skrevet 25. mai 2019 Kom en storoppdatering i fjor som slettet dokumentene dine uten videre, har ikke turt å oppdatere siden da. Er dette løst? Noen som vet? Ja, det har blitt fikset! Lenke til kommentar
zIUx Skrevet 25. mai 2019 Del Skrevet 25. mai 2019 Jøss, har hørt om Windows 10, men trodde ærlig ikke det ville komme så fort. Lenge leve Vista... Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 25. mai 2019 Del Skrevet 25. mai 2019 Angående den "Din mobil" funksjonen ... kan man styre hva som helst av mobilinnhold via pc'en? Jeg har touchskjerm på laptopen - kan jeg starte et spill på mobilen og spille det på pc'en? Det hadde vært litt kult. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 26. mai 2019 Del Skrevet 26. mai 2019 Det er fortsatt mer bekvemlig å slå på det man skal ha enn å sitte og slette all verdens skrot, og dermed risikere funksjonsfeil og plager. Lenke til kommentar
ftw Skrevet 26. mai 2019 Del Skrevet 26. mai 2019 Windows Sandbox krever Pro eller Enterprise. På den annen side har man jo alle år kunnet kjøre VirtualBox og VMware i alle versjoner av Windows. Den nye funksjonen handler vel først og fremst om enkelhet, at man får et ferdig virtuelt Windows-miljø uten å styre med lisenser og installasjon. Jeg skjønner ikke at noen gidder de lyse greiene, synes nesten synd på de som måtte designe, teste og implementere lys modus.I tillegg så føler jeg at jeg har kastet bort penger på pro-versjonen da jeg ville kjøre program i en VM, men nå som dette kommer i home-versjonen så er jo pengene kastet ut vinduet. Lenke til kommentar
erikersnill Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Fungerte fin å oppdatere - men Legg til fjern programmer virker ikke. Den krasjer dersom jeg forsøker å kjøre den. Herlig. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Fungerte fin å oppdatere - men Legg til fjern programmer virker ikke. Den krasjer dersom jeg forsøker å kjøre den. Herlig. En av årsakene til dette kan være mange programmer eller feil i registeret etter installasjon. Har du brukt registercleaner eller noe lignende i det siste? Vet at det kan forårsake feil, i andre tilfeller kan det være mange programmer som gjør at det går veldig sakte å få lastet inn disse og det krasjer pga dette. Jeg antar du har gått : Windows Instillinger : Apper , og at det krasjer på det punktet? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Du har to valg for å oppdatere:1) Treg: Motta den via Windows Update i innstillingene som vanlig.2) Rask: Hente den manuelt fra Microsofts nettsted her. noen som har mottatt oppdateringen enda, ved alternativ 1) ? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 noen som har mottatt oppdateringen enda, ved alternativ 1) ? Jepp. Dvs. jeg klikket på "oppdater". Ingen bugs såvidt jeg kan merke. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 (endret) noen som har mottatt oppdateringen enda, ved alternativ 1) ?Dem kjører nok et køsystem. På min ene maskin kom oppdateringen for flere dager siden, på min andre har det per i går ennå ikke kommet oppdatering. Har selvsagt klikket oppdater på begge maskinene. Endret 6. juni 2019 av plankeby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå