Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Venting til besvær

Anbefalte innlegg

I dag skulle jeg ned til fastlegen for kontroll ( dia type 1), og satt der å ventet i en time. Jeg har en fastlege med lang pasientliste, så det kan ta lang tid før jeg får time. Jeg hadde bestilt timen før påske, men nå fikk jeg beskjed om at jeg hadde ramlet ut av systemet. Jeg hadde altså ikke time, og jeg følte at jeg hadde kastet bort en time og to på morgningen for uten grunn.

Jeg vet at når vi som pasienter ikke dukker opp til avtalt time, da må vi betale et uteblivelsesgebyr. Men det burde vært et lignende system når det er legekontoret som roter seg bort.

Jeg måtte bare komme med denne utblåsningen..

Anonymous poster hash: b512e...efb

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TS her: det som irriterer meg mest, er at jeg hadde fri fra jobb på formiddagen i dag. Jeg jobber turnus, så jeg prøver alltid å legge slike timer til tidspunkt jeg har fri. Så neste gang jeg har time, da må jeg typisk nok ordne meg fri fra jobb. Det er derfor at dette er en smule irriterende hendelse. Jeg har vurdert å skaffe meg en privatpraktiserende lege, siden de oftere har kortere ventetid..

Anonymous poster hash: b512e...efb

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...