AnonymDiskusjon Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 I dag skulle jeg ned til fastlegen for kontroll ( dia type 1), og satt der å ventet i en time. Jeg har en fastlege med lang pasientliste, så det kan ta lang tid før jeg får time. Jeg hadde bestilt timen før påske, men nå fikk jeg beskjed om at jeg hadde ramlet ut av systemet. Jeg hadde altså ikke time, og jeg følte at jeg hadde kastet bort en time og to på morgningen for uten grunn. Jeg vet at når vi som pasienter ikke dukker opp til avtalt time, da må vi betale et uteblivelsesgebyr. Men det burde vært et lignende system når det er legekontoret som roter seg bort. Jeg måtte bare komme med denne utblåsningen.. Anonymous poster hash: b512e...efb Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Når staten skylder deg penger må du vente langt og lenge med å se pengene igjen; om du noensinne gjør det. Hvis staten skal ha penger av deg er det krise at du ikke er synsk og betalte inn forrige uke. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 All people are equal. Some more than others. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2019 TS her: det som irriterer meg mest, er at jeg hadde fri fra jobb på formiddagen i dag. Jeg jobber turnus, så jeg prøver alltid å legge slike timer til tidspunkt jeg har fri. Så neste gang jeg har time, da må jeg typisk nok ordne meg fri fra jobb. Det er derfor at dette er en smule irriterende hendelse. Jeg har vurdert å skaffe meg en privatpraktiserende lege, siden de oftere har kortere ventetid.. Anonymous poster hash: b512e...efb Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Ville gått privat hvis du har råd til det. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 De fleste leger er selvstendig næringsdrivende. Det som skiller prisen er om de får driftstilskudd fra HELFO eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå