NTB - digi Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 DNB-kunder belastet dobbelt igjen – omfanget er stort Lenke til kommentar
Populært innlegg plankeby Skrevet 23. mai 2019 Populært innlegg Del Skrevet 23. mai 2019 (endret) DNB viser toppen av kundearroganse på NRK nyheter i dag. De tilbyr ikke noen løsninger for å hjelpe sine kunder og ber de som er rammet om å søke kreditt eller skaffe Mastercard. De sier at man da uansett ikke kan beregne å komme igjennom på kundeservice nå.Det var null sympati med folk som uvitende har fått tømt eller overtrukket sin konto. Stakkars de på gulvet i kundeservice som i tillegg må håndtere dårlige uttalelser fra ledelse til kunder.Doble transaksjoner har skjedd flere ganger før hos DNB, på tide å tette noen hull i systemene/ansatte.Jeg måtte faktisk høre innslaget to ganger for å høre om jeg hørte rett. Der var det ingen ydmykhet over feilen. Det var på NRK nyheter kl 8:00. (Så min påstand kan verifiseres med å høre innslaget om noen lurer).På sidene til DNB er det ikke nevnt noe om feilen.De sier folk vil få pengene tilbake, ja selvsagt. Hva med de som har fått tømt konto eller for lite på konto og sitter fast på farten i ut eller innland. Forøvrig har DNB nå meldt at alt er løst og problemet over.DNB er forkjemper for kontantløst samfunn!Hallo..!!! Virkeligheten banker på døra, DnB har hatt masse feil som har satt kundene i knipa...Noen av gjentagende feil er: Dobbel transaksjoner,nettbank nede, Vipps nede (laget av DNB, nå med eierandel i flere selskap), kort som blir sperret osv.Man burde klare mere stabile tjenester de siste 10 årene. DNB holder kortene godt gjemt denne gang, de sier det er noen som er rammet. Hva legger DNB i noen? Endret 23. mai 2019 av plankeby 13 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Undrer litt når det står jeg blir trukket 1400.. fikk tilbake 1400.. men så trukket igjen idag tidlig.. what the fuck 3 Lenke til kommentar
fjs Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Glad jeg byttet for 2 mnd siden mindre jobb enn man tror. 4 Lenke til kommentar
Tomandjak Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 (endret) At folk ikke nå skjønner at DNB er en værste banken i landet er overraskende. Jeg hadde selv DNB, og ble irritert over alle gebyrer. Når de så bruker dine penger på å investere i en egen dnb parfyme som står å oser i banken, så fikk jeg nok. Til de der ute som fortsatt bruker DNB, bytt heller til din lokale sparebank, eller lignende. DNB ER DYRT I BRUK, DE ER GRISKE, OG SOM NENVT OVENFOR, DE VIL HA ET SAMFUNN MED BARE KORTBRUK. NORGE HAR EN KILO GULL IGJEN SOM ETT SYMBOL PÅ VÅRES RIKDOM. RESTEN HAR BLITT SOLGT TIL D SOM ALLEREDE HAR MEST. TENK NÅR STRØMMEN GÅR FOR GODT, DA FORSVINNER PENGENE VÅRES OGSÅ FOR GODT. OG DET OVER NATTA, SLIK JEG HAR FORSTÅTT DET ER DETTE PLANLAGT OG FORTSETTELSEN PÅ 2. VERDENSKRIG. DEN 3. ER I FULL GANG, MEN DENNE GANGEN KRIGER DE ØKONOMISK. LANDET ER TILTENKT RUSSLAND OVER TID (MAKTEN BAK MAKTEN) Vær så snill å tenk over hvem som faktisk forvalter pengene dine hvis du har de på konto hos DNB. Du kan spare mye på å bytte bank,det er lett, samtidig som du viser at du tar avstand fra ett statlig DIKTATUR. Du har sikkert følelsen av å være "fri" men når 74 kr av 100 kr av det man bruker går rett tilbake til staten, så er man fanget i ett system som er så nøye planlagt at det hele vare blir kvalmt. DNB er den værste syndebukken som finnes. Vær så snill å våkn opp folkens. Endret 23. mai 2019 av Tomandjak 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg fjs Skrevet 23. mai 2019 Populært innlegg Del Skrevet 23. mai 2019 At folk ikke nå skjønner at DNB er en værste banken i landet er overraskende. Jeg hadde selv DNB, og ble irritert over alle gebyrer. Når de så bruker dine penger på å investere i en egen dnb parfyme som står å oser i banken, så fikk jeg nok. Til de der ute som fortsatt bruker DNB, bytt heller til din lokale sparebank, eller lignende. DNB ER DYRT I BRUK, DE ER GRISKE, OG SOM NENVT OVENFOR, DE VIL HA ET SAMFUNN MED BARE KORTBRUK. NORGE HAR EN KILO GULL IGJEN SOM ETT SYMBOL PÅ VÅRES RIKDOM. RESTEN HAR BLITT SOLGT TIL D SOM ALLEREDE HAR MEST. TENK NÅR STRØMMEN GÅR FOR GODT, DA FORSVINNER PENGENE VÅRES OGSÅ FOR GODT. OG DET OVER NATTA, SLIK JEG HAR FORSTÅTT DET ER DETTE PLANLAGT OG FORTSETTELSEN PÅ 2. VERDENSKRIG. DEN 3. ER I FULL GANG, MEN DENNE GANGEN KRIGER DE ØKONOMISK. LANDET ER TILTENKT RUSSLAND OVER TID (MAKTEN BAK MAKTEN) Vær så snill å tenk over hvem som faktisk forvalter pengene dine hvis du har de på konto hos DNB. Du kan spare mye på å bytte bank,det er lett, samtidig som du viser at du tar avstand fra ett statlig DIKTATUR. Du har sikkert følelsen av å være "fri" men når 74 kr av 100 kr av det man bruker går rett tilbake til staten, så er man fanget i ett system som er så nøye planlagt at det hele vare blir kvalmt. DNB er den værste syndebukken som finnes. Vær så snill å våkn opp folkens. wow, that escalated quickly 10 Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 (endret) wow, that escalated quicklyOi, dæven... Finn fram kontanter (DNB har jo tømt kontoen) og kjøp inn hermetikk, vann og annet. Takk til Tomandjak, for informasjon og teorier få har tilgang til. Endret 23. mai 2019 av plankeby 6 Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 At folk ikke nå skjønner at DNB er en værste banken i landet er overraskende. Jeg hadde selv DNB, og ble irritert over alle gebyrer. Når de så bruker dine penger på å investere i en egen dnb parfyme som står å oser i banken, så fikk jeg nok. Til de der ute som fortsatt bruker DNB, bytt heller til din lokale sparebank, eller lignende. DNB ER DYRT I BRUK, DE ER GRISKE, OG SOM NENVT OVENFOR, DE VIL HA ET SAMFUNN MED BARE KORTBRUK. NORGE HAR EN KILO GULL IGJEN SOM ETT SYMBOL PÅ VÅRES RIKDOM. RESTEN HAR BLITT SOLGT TIL D SOM ALLEREDE HAR MEST. TENK NÅR STRØMMEN GÅR FOR GODT, DA FORSVINNER PENGENE VÅRES OGSÅ FOR GODT. OG DET OVER NATTA, SLIK JEG HAR FORSTÅTT DET ER DETTE PLANLAGT OG FORTSETTELSEN PÅ 2. VERDENSKRIG. DEN 3. ER I FULL GANG, MEN DENNE GANGEN KRIGER DE ØKONOMISK. LANDET ER TILTENKT RUSSLAND OVER TID (MAKTEN BAK MAKTEN) Vær så snill å tenk over hvem som faktisk forvalter pengene dine hvis du har de på konto hos DNB. Du kan spare mye på å bytte bank,det er lett, samtidig som du viser at du tar avstand fra ett statlig DIKTATUR. Du har sikkert følelsen av å være "fri" men når 74 kr av 100 kr av det man bruker går rett tilbake til staten, så er man fanget i ett system som er så nøye planlagt at det hele vare blir kvalmt. DNB er den værste syndebukken som finnes. Vær så snill å våkn opp folkens. wow, that escalated quickly Av og til tenker jeg at noen henter sin inspirasjon fra han her: https://www.youtube.com/watch?v=1VLsRbDU37w Når det er sagt; DNB med VIPS er et fantastisk produkt, noe som sier meg at dem har dyktige folk som arbeider i organisasjonen. Dessverre er ledelsen helt ubrukelig i sin kommunikasjon ut mot omverden, prioriteringer og lojalitet ut mot kundene (det går faktisk begge veier). 1 Lenke til kommentar
fjs Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Av og til tenker jeg at noen henter sin inspirasjon fra han her: Når det er sagt; DNB med VIPS er et fantastisk produkt, noe som sier meg at dem har dyktige folk som arbeider i organisasjonen. Dessverre er ledelsen helt ubrukelig i sin kommunikasjon ut mot omverden, prioriteringer og lojalitet ut mot kundene (det går faktisk begge veier). Vipps er tho ikke en del av DNB lengre 1 Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 (endret) Ahh shit! Jeg har sovet i timen i det siste... beklager!Takk for oppklaringen. Edit: For de som lurer; Vipps dropper dermed grønnfargen som har preget applikasjonens grafiske profil de siste årene. Denne fargen har Vipps hatt felles med DNB, som startet tjenesten og som fortsatt er største eier. – Er det DNB-fargen de skroter? – Det er helt opplagt at det er en del av bildet. De har beveget seg fra å være et internt prosjekt til å bli en fellesnevner for norske banker når det gjelder vennebetaling. Jeg tror ikke det finnes en stor norsk bank som bruker oransje på den måten. Motivet er nok å bygge en frisk og særegen profil, samtidig som den ikke har en klar kobling mot andre banker, sier Magnus Brøyn, teknologiekspert og byråleder i Coxit PR, til TV 2. Fra: https://www.tv2.no/a/10032273/ Endret 23. mai 2019 av The Very End Lenke til kommentar
Jon Bergdal Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 (endret) Lurer litt på hva de gjør med gebyrer og tapte renter og slike ting. Det er så klart snakk om småpenger for hver enkelt, men det er mye penger for banken. Det å anbefale alle å skaffe seg mastercard er jo noe de tjener grovt med penger på i forhold til gebyrer og renter. Det sies ingenting om kompensasjon eller dekning av ekstra kostnader heller. Endret 23. mai 2019 av Jon Bergdal Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Jeg blir "tvunget" til å bruke DNB gjennom jobben, og min liste over frustrasjoner i alle ledd i løpet av årene er så lang at jeg har mistet alt håp. Det virker som at alt de presenterer for sine sluttbrukere aldri har blitt testet for funksjonalitet, stabilitet, brukervennlighet eller noe som faktisk involverer kundene deres. Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Og folk skriker etter et kontantløst samfunn? Neitakk. Det er helt greit å alltid ha kontanter i bakhånd. Enten en kun er hjemme eller på reise utenlands. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Vipps er tho ikke en del av DNB lengre Tja, de solgte ut 48% så de er største eier. Lenke til kommentar
Jack Flores Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Og folk skriker etter et kontantløst samfunn? Neitakk. Det er helt greit å alltid ha kontanter i bakhånd. Enten en kun er hjemme eller på reise utenlands. folk? nei bankene skriker etter det. 2 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Oppdaget at jeg ble trukket to ganger for YouTube premium. Jaja... Lenke til kommentar
Tomandjak Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 wow, that escalated quicklyOi, dæven... Finn fram kontanter (DNB har jo tømt kontoen) og kjøp inn hermetikk, vann og annet. Takk til Tomandjak, for informasjon og teorier ingen andre har tilgang til. PS: Det er kjølig her i tilfluktsommet, så husk varme klær. Det er bare svak 2G mobildekning også, hutre... Ikke har tilgang til? Les makten bak makten, viste til den i mitt innlegg. Det hele startet 1984 med Gro Harlem Brundtland som innførte ordet globalisering. Les også sov, mitt lille Norge og Norge, ett hjerne og maktkontrollert samfunn. PS, bruk kildehenvisningene. Beklager at din verden ikke er som du tror Ikke min skyld at du er ulest og uvitende.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg