Bose Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Skal ha forsterker(re) til å drive 4 18" (2 på hver side). Fant disse og lurer på om de er noe å satse på.Har bar3e god erfaring med Behringer og får Behringer ting til innkjøpspris.Har lite med penger.En brokobla til hver side burde holde i bøtter og spann. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 De ser fine ut til ditt bruk, dem ja. Jeg vet ikke om Behringer amper er noe å satse på da jeg aldri har brukt dem selv. Behringer lager ok linjeutstyr, men jeg vet ikke hvordan de er på PA-siden. Ut fra specsa ser dem jo ok ut, men jeg synes de virket litt lette i forhold til effekten. bfisk Lenke til kommentar
Bose Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 hm.ja.men jeg har bare god erfaring med behringer.må få prøvd en par sånne.Får de til innkjøps-pris,så jeg betaler vel 3lapper per stk ellerno. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Det er jo mistenkelig billig, så jeg lurer litt på om de holder mål. Man får jo gjerne det man betaler for. Prisen i linken du oppgav var jo heller ikke ublu. bfisk Lenke til kommentar
Bose Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Men nå er det jo behringer det er snakk om da ****** har jo et delegilter fra dem.1300,- kosta det(fra butikk uten rabatt)Den har innebygd limiter og full pakke.Og lab filtra koster jo 3 ganger så mye uten at dem er nå særlig bedre.men,det blri vel mulighet for å prøve en eller to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå