Lord Hassan Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 R4C003 Ble lansert 18.12. Skal vistnok være en del kjappere menyer etc. Så nå er det bare å løpe til nærmeste service senter og flashe Lenke til kommentar
HKS Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Endel kjappere Java og! Menyene og T9 skal også være forbedret! Her er en JBenchmark etter oppdatering: T610 R4C003 - Jbenchmark: Jbenchmark: 626 Details: Text : 157 2d Shapes: 152 3d Shapes: 60 Fill Rate : 19 Animation : 265 Rundt 50% forbedring fra R3C, og R3C var 40% forbedring over R1L, kommer seg nå... Lenke til kommentar
JaFFaR Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 jaha, hvor skal jeg få tak i det???? skal jeg laste det ned ifra internett??? eller på butikken å kjøpe d? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 jaha, hvor skal jeg få tak i det???? skal jeg laste det ned ifra internett??? eller på butikken å kjøpe d? Du må innom et Sony Ericsson Service Center, der er oppdatering gratis så lenge du har garanti på telefonen.... Er gjort på 20 min... Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 dra til sjappa du kjøpte telefonen i og høre om det kan oppgradere for deg.. Du er avhengig av at dem er autoriserte av se da.. Men tror de fleste er det... Er hvertfall 2 sjapper her i knøtt byen hvor jeg bor ;D Lenke til kommentar
Errae Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 er få verksted som er SE autoriserte, pga at SE ikke betaler reperasjonene )= Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 ikke autorisert for reperasjon. Men man må være autorisert for å få en donglel av se. Tror du dem hadde sendt til deg du eller, hvis du hadde sagt du skulle flashe telefoner? Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Raptor' date='23/12/2003 : 01:19'] jaha, hvor skal jeg få tak i det???? skal jeg laste det ned ifra internett??? eller på butikken å kjøpe d? Du må innom et Sony Ericsson Service Center, der er oppdatering gratis så lenge du har garanti på telefonen.... Er gjort på 20 min... ...men på servicen i Trondheim (hos "Reidar Myhr") bruker de faktisk 3 dager på oppgraderinga! Jeg kommer jo aldri til å finne en dato for å få gjennomført det.. Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 dundre, lokale god sjappa hvor jeg pleier å handle hadde problemer med å kontakte serveren. Så jeg fikk ikke oppgradert.. Dura da opp til telehuset (TELENOR), de skulle ha 250 fuckings spenn for det.... Da venter jeg heller... Er det ikke noe sånn som sier at det er gratis i garanti tida? Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Noen som vet om en plass og oppgradere i Stavanger/Sandnes omrd. som har oppe utover kvelden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 ...men på servicen i Trondheim (hos "Reidar Myhr") bruker de faktisk 3 dager på oppgraderinga!Jeg kommer jo aldri til å finne en dato for å få gjennomført det.. Hvor ligger "Reidar Myhr"?? Lenke til kommentar
spetter Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hvordan sjekke hvilken firmware versjon jeg har på t610 ? Hvilken kode må jeg skrive for å sjekke dette ? *#0000# fungerer ikke her :| Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 ...men på servicen i Trondheim (hos "Reidar Myhr") bruker de faktisk 3 dager på oppgraderinga!Jeg kommer jo aldri til å finne en dato for å få gjennomført det.. Hvor ligger "Reidar Myhr"?? Midt mellom Lerkendal og Sluppen. Dvs det ligger på venstre side hvis du kjører fra rundkjøringa på sluppen og i retning Lerkendal. Like før fartshumpene og det lille kjøpesenteret jeg aldri husker navnet på. Lenke til kommentar
Oris Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Noen som vet om en plass og oppgradere i Stavanger/Sandnes omrd. som har oppe utover kvelden? Jeg bruker Nordialog i Hillevåg (i TB bygget) Tok 50 minutter sist gang. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 er detta for Z600 også, har kjøpt meg den, men mamoz center at de får den inn på lager.... Mulig at den telefonen min blir produsert nå o desembe reller januar, så kanskje den har siste firmware Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 nyeste firmwaren til z600 er: R5B001. Den ble release 1.12.03 Så regner ikke med at den er standar på tlf din. Ganske ny med andre ord.. Sjekk den med en gang i butikken, så hiver du den til oppgradering ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå