Gå til innhold

Ny Firmware til t610/t630

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endel kjappere Java og! :yes: Menyene og T9 skal også være forbedret!

Her er en JBenchmark etter oppdatering:

T610 R4C003 - Jbenchmark:

Jbenchmark: 626

Details:

Text : 157

2d Shapes: 152

3d Shapes: 60

Fill Rate : 19

Animation : 265

Rundt 50% forbedring fra R3C, og R3C var 40% forbedring over R1L, kommer seg nå...

Lenke til kommentar
jaha, hvor skal jeg få tak i det???? skal jeg laste det ned ifra internett??? eller på butikken å kjøpe d?

Du må innom et Sony Ericsson Service Center, der er oppdatering gratis så lenge du har garanti på telefonen.... Er gjort på 20 min...

Lenke til kommentar
Raptor' date='23/12/2003 : 01:19']
jaha, hvor skal jeg få tak i det???? skal jeg laste det ned ifra internett??? eller på butikken å kjøpe d?

Du må innom et Sony Ericsson Service Center, der er oppdatering gratis så lenge du har garanti på telefonen.... Er gjort på 20 min...

...men på servicen i Trondheim (hos "Reidar Myhr") bruker de faktisk 3 dager på oppgraderinga!

Jeg kommer jo aldri til å finne en dato for å få gjennomført det..

Lenke til kommentar

dundre, lokale god sjappa hvor jeg pleier å handle hadde problemer med å kontakte serveren. Så jeg fikk ikke oppgradert.. Dura da opp til telehuset (TELENOR), de skulle ha 250 fuckings spenn for det.... Da venter jeg heller... Er det ikke noe sånn som sier at det er gratis i garanti tida?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
...men på servicen i Trondheim (hos "Reidar Myhr") bruker de faktisk 3 dager på oppgraderinga!

Hvor ligger "Reidar Myhr"??

Lenke til kommentar

Hvor ligger "Reidar Myhr"??

Midt mellom Lerkendal og Sluppen. Dvs det ligger på venstre side hvis du kjører fra rundkjøringa på sluppen og i retning Lerkendal. Like før fartshumpene og det lille kjøpesenteret jeg aldri husker navnet på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...