hojohansen Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Min sønn ønsker seg ny mobiltelefon, han vil ha Android, 3.5mm til hodetelefon. Ønsker heller ikke Huawei... Maks pris 5000,- Noen forslag? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 22. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2019 LG V30S ThinQ er på tilbud på net on net, kan det være noe? Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Jeg har cat. Kjempetelefon som holder i mange år selv for en som meg som ikke tar vare på ting. Jeg kommer nok til å kjøpe slike telefoner til mine egne barn når de blir gamle nok til denslags. Jeg spiller jo ikke eller noe slikt så har ikke peiling på "specs" annet enn at den har plass til to simkort (ett til jobb og ett til privat så jeg slipper to telefoner) og den tåler støv, vann og støt. Vil ungene ha noe mer "fancy" til spill så får de spare selv. Avhengig av alder og hvordan de tar vare på ting så er jeg antagelig ikke interessert i å betale for at de skal drive å knuse dyre telefoner på min regning. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 22. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2019 (endret) Han skal bruke den først og fremst til spilling. Er 17 år, og betaler den selv.. Endret 22. mai 2019 av hojohansen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Han skal bruke den først og fremst til spilling. Er 17 år, og betaler den selv.. Din sønn er gammel nok til selv å bestemme hvilken telefon han skal ha. 1 Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 22. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2019 Enig, men det må da være lov å undersøke for han.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 (endret) Kan være verdt å sjekke ut OnePus 6/6T. Får de med minst lagring og Ram ned til 5300 kr, men kan fort ende opp nærmere 5000 om ikke så altfor lenge. Om det ikke skjer vil de 300 kr ekstra absolutt være verdt det! Edit: Samsung Galaxy S9 virker også å være et bra alternativ, men dersom ytelsen er det viktigste ville jeg personlig gått for en av modellene fra OnePlus. Endret 22. mai 2019 av Gjest Lenke til kommentar
bbios Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Kan være verdt å sjekke ut OnePus 6/6T. Får de med minst lagring og Ram ned til 5300 kr, men kan fort ende opp nærmere 5000 om ikke så altfor lenge. Om det ikke skjer vil de 300 kr ekstra absolutt være verdt det! Edit: Samsung Galaxy S9 virker også å være et bra alternativ, men dersom ytelsen er det viktigste ville jeg personlig gått for en av modellene fra OnePlus. Oneplus 6t har ikke 3.5 jack. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Oneplus 6 har. Skremmende mye telefon for pengene i dette merket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Oneplus 6 har. Skremmende mye telefon for pengene i dette merket. Men gammel. Bedre å satse på noe litt nyere. Samsung S9 koster rundt 5000 kr, men har ikke verdens beste batteri. LG G7 er ikke noe dårlig valg. Og til en akseptabel pris. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 23. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2019 Takker så mye dere, etter å ha studert en del og sett mye på YouTube så har han bestilt lg v30s som nå koster 3500,- via nettbutikk. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Men gammel. Bedre å satse på noe litt nyere. Samsung S9 koster rundt 5000 kr, men har ikke verdens beste batteri. LG G7 er ikke noe dårlig valg. Og til en akseptabel pris. Oneplus 6 er vel 2 måneder nyere enn Galaxy S9 så litt merkelig utsagn? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Oneplus 6 er vel 2 måneder nyere enn Galaxy S9 så litt merkelig utsagn? Ja, du har visst rett i det. My bad. De gir jo ut 2 modeller i året de, så de går fra 0-100 mye raskere enn Samsung. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 (endret) Ja, du har visst rett i det. My bad. De gir jo ut 2 modeller i året de, så de går fra 0-100 mye raskere enn Samsung.Joda men de oppdaterer mobilene veldig lenge og så ikke skummelt å kjøpe eldre. Oneplus 3 fikk vel nylig Android 9. Får vel Oneplus 6 og 6T veldig billig brukt på finn.no også. Endret 23. mai 2019 av Complexity Lenke til kommentar
minim Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Sikker på at du tørr å kjøpe en telefon som er låst til et os som plutselig kan bli ubrukelig om Trump slår seg vrang? Det er gjerne tryggere å se etter en iPhone så en slipper å sitte med en låst telefon *poke* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 (endret) Sikker på at du tørr å kjøpe en telefon som er låst til et os som plutselig kan bli ubrukelig om Trump slår seg vrang? Det er gjerne tryggere å se etter en iPhone så en slipper å sitte med en låst telefon *poke* Hva har Trump imot Sør-Koreanske LG? Skal du virkelig ha en låst telefon, så er jo iPhone rette merket. Endret 23. mai 2019 av Slettet-t8fn5F 5 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Hva har Trump imot Sør-Koreanske LG? Skal du virkelig ha en låst telefon, så er jo iPhone rette merket. Amen ? 1 Lenke til kommentar
minim Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Hva har Trump imot Sør-Koreanske LG? Skal du virkelig ha en låst telefon, så er jo iPhone rette merket. Nei hva tenkte jeg på. Han har jo et rykte for å være forutsigbar og stabil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå