Gå til innhold

Memory Stick for Sony TRV355E


Anbefalte innlegg

Jeg fikk nettopp en Sony TRV355E digital videokamera...

 

Det fulgte ikke med noen Memory Cards så jeg må kjøpe dette separat...

 

Det jeg lurer på er, hva må jeg kjøpe til denne og hvor mye vil det koste? Hvor mange minutter kan jeg ha på en 256 MB Memory Stick?

Er absolutt ikke sikker på hva er det jeg trenger egentlig! Vet at det er en sånn "Sony Memory Stick" men er det forskjellige typer "Sticks" til Videokameraer som filmer og digitale fotoapparater som bare kan ta stille bilder?

 

Jeg har nesten null erfaring med sånt så jeg håper på å få litt hjelp her!

 

På forhånd en STOR TAKK!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sony har et eget patent/system på memory sticksene (minnekort) sine. Deres minnekort passer kun Sony. Bare gå inn i en butikk som selger dette og si hvilket kamera du har, så får du det rette. Men å bruke minnekort til å filme med, er vel litt råflott, eller hur? Film bruker stooor plass på et minnekort. Har du bare dette videokameraet og ikke et digitalt stillbilde-kamera i tillegg, så kjøp gjerne 256 mb kort. Men ta i såfall stillbilder og lagre disse på kortet. Men har du et eget digitalt kamera i tillegg, så spørs det vel om du skal kjøpe denne str. Skal du filme, så kjøp dv-bånd og bruk i videokameraet. Jeg har begge deler, og har aldri brukt det lille minnekortet som fulgte med kameraet, et Sony pc120. Lykke til da! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...