Comma Chameleon Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Skjønner ikke helt hvordan det er enklere å dra frem mobilen enn å dra frem kortet. Enkelt. Mobilen min ligger ikke i en kortmappe, samt lettere å ta tak i pga størrelsen. Om du hadde tatt tiden på hvor kjapp jeg er å ta opp mobilen kontra bankkortet så hadde mobilen vært raskere 100% av gangene. Lenke til kommentar
ddb2002 Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Blir nok å benytte meg av kort bare som en vanesak, veier lite og enkelt å ta frem. Det som er mindre imponerende er korterminaler med så dårlig design (ift. helt normale prinsipper for interaksjonsdesign) har valgt å putte tap-betaling på venstre side av terminalen og at kortet går inn over der du trykker inn koden. DNB har også skuffet med å gi meg minus på kontoen uten noen god grunn, og blokkere tapp-betaling på kebabsjappe, som jeg handlet på flere ganger i utlandet med det support kalte "usikkert nettverk". På tide å bytte bank kanskje? Lenke til kommentar
ZubyDuby Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 (endret) Det å bruke mobil for å betale trådløs er jo tynge å utføre enn å betale med eksisterende kort (unntatt hvis du er en av de jentene som holder sin Iphone i hånden hele tiden). Hvorfor så mye styr rundt dette? Jeg forstår at på sikt skal alt over på mobil men på kortsikt virker det unødvendig og tyngre. Dessuten virker slett ikke alle terminalene med tegn for trådløs betaling. Endret 3. juni 2019 av ZubyDuby 1 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 (endret) Hvilke banker har google pay nå? Andre enn DnB? Erfaringer? Og hvilke av de bankene anbefaller dere med tanke på nettbank og mobil bank? Jeg vurdere å bytte bank og tenker jeg skal ta med det i vurderingen min. Veldig happy for deres meninger :-) Endret 17. juni 2019 av ray001 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 Står noe her, men listen er kanskje større nåhttps://dinero.no/disse-bankene-tilbyr-google-pay/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg