NorsknRev Skrevet 2. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2019 Tenker meg at volte roaming på Telia for ice kunder er like rundt hjørnet med tanke på denne utviklingen. Du fikk rett, to måneder etter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Dumt. Jeg var ute ved Ramstadkrysset i Eidsberg i dag og hadde null 4G dekning. Han i butikken sa : "du har Telia du, det virker ikke her det." Kanskje en ide å ha full 4G dekning før man fjerner 3G? Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Sånn sett er det kjekt med dual sim telefoner. Jeg har OneCall og happybytes i mine to telefoner med dual sim, og tvilling som i begge abonnementer. Jeg har Samsung a70 som støtter vokte og vowifi hos begge to, og kan påstå at jeg er sikret. Har viderekoblet samtaler fra OneCall til happybytes som kun viderekoblet ved mangel av dekning, ikke svar og opptatt. Og fikset talepostkassen hos happybytes til å gjelde begge nr. Funker knall syns jeg 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Samtaler går jo gjennom på 2G, og enkel datatrafikk/meldingstjenester fungerer på 2G. Så fullstendig krise er det jo ikke om man kun oppholder seg der i korte perioder. Måten Kynxx løser dekningsproblemer på er genial! Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Jeg har også løsning med BankID på mobil ved dekningsutfall om ikke Wi-Fi tale er tilgjengelig. Jeg har BankID hos Nordea og dnb, der hvert SIM-kort har sin BankID! Nå håper jeg bare ingen stjeler telefonen min! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå