bjorn432 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 jeg har en gammel phillips brilliance 15 a skjerm. hver gang jeg skrur på denne når den er tilkoblet en pc "fader den ut", dvs bildet blir svakere og svakere helt til skjermen er svart. hvis jeg skrur av og på skjermen skjer det samme igjen. hjelp! skal ha et lite lanparty i morra og da trenger jeg denne skjermen Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Skal jeg jette, så tror jeg skjermen din holder på å ta kvelden Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Skal jeg jette, så tror jeg skjermen din holder på å ta kvelden tror også det desverre. noen som veit om en måte å redde den på? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Min usle mening\ytring: Tror ikke du kan redde en skjerm som drar sine siste bilder. Er jo ikke mye du kan gjøre med en skjerm, lever liksom for seg selv og lar deg stille brightness osv.. Så jeg ville kanskje helgardert meg og prøvd å få tak i en ny låne skjerm. Er utrolig mye rart man kan finne hos gode venner Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Ta å slå litt i sida og på toppen Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hvis alle kabler står rett og alt skulle se til å stemme, ser det nok mørkt ut. En skjerm har en hvis levetid, og det ser ut som din lever på sine siste dager. ergo Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 ' date='23/12/2003 : 01:40'] Hvis alle kabler står rett og alt skulle se til å stemme, ser det nok mørkt ut. En skjerm har en hvis levetid, og det ser ut som din lever på sine siste dager. ergo >Hehe ja den er god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå