hakkc Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Er det noe dark mode for denne siden? (mørk bakgrunn, lys tekst) Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 https://chrome.google.com/webstore/detail/dark-reader/eimadpbcbfnmbkopoojfekhnkhdbieeh?hl=en Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 (endret) Er det noe dark mode for denne siden? (mørk bakgrunn, lys tekst) Jeg leter etter det samme. Nederst på siden kan man velge "Endre forumutseende" men andre fargetema finnes ikke blant valgene. For lenge siden når jeg var moderator og admin hadde jeg tilgang på noen demo-moduser, deriblant mørk, men disse ble kanskje aldri ferdig utviklet? Dark Reader finnes forresten for Firefox og Safari også. Endret 31. mai 2019 av Simen1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 Etter hva jeg har forstått er ikke dette noe som kommer med forumprogrammvaren og derfor noe som må utvikles seperat. Kan tenkes at vi får utviklet dette på sikt. Tviler på at det er særlig vanskelig å få fikset, men kan som alltid ikke love noe. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 Dark Reader er gull på PC, men ikkje på mobil. Fungerer kanskje med anna nettlesar, men ikkje Chrome. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå