steinjarle Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Kundene raser mot DNB: Enkelte har fått tømt kontoene i helgen Lenke til kommentar
Populært innlegg gwh Skrevet 22. mai 2019 Populært innlegg Del Skrevet 22. mai 2019 Stein Jarle Olsen, går det ikke an å bruke noe annet enn det tabloide "raser" i overskriften? Regner med at DNB jobber maks for å rette opp i dette, så jeg antar at da er neste overskrift "Kundene har sluttet å rase mot DNB" alternativt Kundene er hysterisk glade for at DNB har ryddet opp"? Ellers grei artikkel 22 Lenke til kommentar
Pizza3333 Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Da forventer jeg at dere har trekt sjefen dobbelt så mye DNB, så jeg får dobbel lønn den måneden her? 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg steinjarle Skrevet 22. mai 2019 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 22. mai 2019 Stein Jarle Olsen, går det ikke an å bruke noe annet enn det tabloide "raser" i overskriften? Regner med at DNB jobber maks for å rette opp i dette, så jeg antar at da er neste overskrift "Kundene har sluttet å rase mot DNB" alternativt Kundene er hysterisk glade for at DNB har ryddet opp"? Ellers grei artikkel Foreslår at du går inn på Facebook-siden til DNB og ser hvor blide de kundene som er ramma av dette er, så kan vi diskutere om «raser» er dekkende. 13 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 (endret) Stein Jarle Olsen, går det ikke an å bruke noe annet enn det tabloide "raser" i overskriften? Regner med at DNB jobber maks for å rette opp i dette, så jeg antar at da er neste overskrift "Kundene har sluttet å rase mot DNB" alternativt Kundene er hysterisk glade for at DNB har ryddet opp"? Ellers grei artikkel Normalt er eg einig i at "raser" blir for mykje brukt, men i dette tilfelle kan det kanskje vere passande. Det er visst kun snakk om bruk av VISA-kort i utlandet, og at folk blir rasande av å plutseleg ikkje ha pengar tilgjengeleg på ferie er ikkje urimeleg. Dei fleste har vel kredittkort, men kanskje ikkje alle. No er òg terskeleg ganske låg for at folk "raser" på Facebook. Endret 22. mai 2019 av Zeph 1 Lenke til kommentar
Brekken Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Det stemmer ikkje heilt at det kun gjelder betaling i utlandet eller på nett. Gjelder også klesbutikker, kaféer og andre butikker eg har handla på sidan onsdag/torsdag i forrige veke. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg 1SNGGEPG Skrevet 22. mai 2019 Populært innlegg Del Skrevet 22. mai 2019 Skjønner ikke hvorfor folk er kunder i den banken der. 12 Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 "Enkelte har fåt tømt kontoen" Clickbate? 2 Lenke til kommentar
Claus_426 Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 "Kommunikasjonsrådgiver Andreas Nyheim i DNB sier problemet har oppstått for kunder som har brukt Visa-kortet fra DNB i utlandet eller på nett. Han sier det kun dreier seg om kunder som har brukt Visa-kortet i utlandet, enten man fysisk har vært i utlandet eller har handlet fra utenlandske nettbutikker." Det er tydelig at DNB ikke bare er rammet av ustabile driftssystemer, her er også kommunikasjonen svært ustabil. Denne kommunikasjonsrådgiveren har tydeligvis ikke fått med seg at vi er svært mange, som ikke har vært i utlandet eller utført netthandel, som er skadelidende grunnet denne kritiske feilen. Dette er en påminnelse om at vi har en lang vei å gå før vi kan innføre ett kontantløst samfunn. 8 Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Skjønner ikke hvorfor folk er kunder i den banken der. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 "Enkelte har fåt tømt kontoen" Clickbate? sic De har jo fullstendig dekning for overskriften, ser ikke hva du henger deg opp i. 2 Lenke til kommentar
MsSupporter Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Skjønner ikke hvorfor folk er kunder i den banken der. Det har alltid vært et mysterium for meg også. 5 Lenke til kommentar
Orangutango Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Har alltid 500 i cash på meg i tilfelle sånt skjer. Har opplevd det samme hos Sparebank1. Cash is King ! 1 Lenke til kommentar
AmpliFire Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Skjønner ikke hvorfor folk er kunder i den banken der. ikke jeg heller lenger. skal bytte straks 4 Lenke til kommentar
Sindroid Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 For en drittanstalt. Bytt bank. 4 Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 sic De har jo fullstendig dekning for overskriften, ser ikke hva du henger deg opp i. Nei, man har fått inntrykk av at DNB har tømt kontoen. Men man får kun "tømt" kontoen dersom man ikke har mer penger etter at DNB-feilen trekker dobbelt. Det er en stor forskjell. Lenke til kommentar
Harald Gran Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Jeg var i Budapest å er også offer for dette. Må si at DNB kommer lett unna med alle de problemene som de skaper for kundene. 2 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Stein Jarle Olsen, går det ikke an å bruke noe annet enn det tabloide "raser" i overskriften? Vel, snart havner denne artikkelen i VG, derav tabloid overskrift. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Skjønner ikke hvorfor folk er kunder i den banken der. Eg har vore kunde i mange år og aldri hatt noko problem, så eg har heller ikkje hatt noko grunn for å skifte. Lenke til kommentar
Alfadir Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Har DNB, er for lat til å bytte, men satan så mye problemer de har. Var problemer med kort på 17. mai for mange også. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå