AfterGlow Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Apple gir Macbook Pro mye mer krutt og «fikser» samtidig tastaturene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987132984 Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Jeg må le når jeg ser Apple snakke om ytelse. Klokkefrekvensen går nemlig i dass når prosessorene blir varme - noe de gjør ganske ofte i slike maskiner. Får håpe neste generasjon er bedre, men jeg tviler.. Pene maskiner som ofte har veldig god skjerm, men de klarer ikke realisere ytelsen sin og er overpriset til det punktet at det blir en fornærmelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Så. De lansere et nytt tastatur uten så sin noe om det. Noen bedre innrømmelse av å ha driti på draget kommer det neppe fra den kanten. Sommerfugltaster med sommerfuglstyrke. 1 Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Priser? De finner du på apple's hjemmsider. Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Så. De lansere et nytt tastatur uten så sin noe om det. Noen bedre innrømmelse av å ha driti på draget kommer det neppe fra den kanten. Sommerfugltaster med sommerfuglstyrke. I overgangen fra Thinkpad til Macbook Pro var det noen ting jeg savnet; Tastaturet og den lille røde midt på (selvfølgelig), Ladekabler som holder mål (Nå løst med USB C) og friksjon slik at maskinen ikke sklir under. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 I overgangen fra Thinkpad til Macbook Pro var det noen ting jeg savnet; Tastaturet og den lille røde midt på (selvfølgelig), Ladekabler som holder mål (Nå løst med USB C) og friksjon slik at maskinen ikke sklir under. Hva i all verden er det for et tilsvar til det jeg skrev? Du kan ikke bare sitere på random. Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Hva i all verden er det for et tilsvar til det jeg skrev? Du kan ikke bare sitere på random. Garbage deserves garbage o) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Garbage deserves garbage o) Oi så mye kunnskap du bringer til dette forumet. Lenke til kommentar
Phrail Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Lurer på hvor høy prisen blir til slutt. Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Lurer på hvor høy prisen blir til slutt. Det kommer helt an på hva kundene deres godtar, og Apples kunder godtar gaaanske mye. De har vel muligens sett et tak mht iPhone, men om de slipper unna med det tar de alt de kan få. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå