Redaksjonen. Skrevet 21. mai 2019 Del Skrevet 21. mai 2019 Nå kan én og samme operatør styre ti selvkjørende lastebiler Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. mai 2019 Del Skrevet 21. mai 2019 90% er litt mye er det ikke? Jeg ville trodd noe ala 75-80% Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 21. mai 2019 Del Skrevet 21. mai 2019 Nå kan én og samme operatør styre ti selvkjørende lastebiler Oppfattes lett som en selvmotsigelse; dersom bilene blir styrt av operatør virker de lite selvkjørende. Jeg tror f.eks. "overvåke" ville vært bedre å bruke her. Lenke til kommentar
Mutant_100 Skrevet 21. mai 2019 Del Skrevet 21. mai 2019 Tor var krigsgud, ikke tømrer. Hammeren var våpen, ikke verktøy 1 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Lovande, viss vi tek i litt kan det jo godt være at T-pod nærmer seg 10 km/t i løpet av di neste åra, ja kanskje inna 2020. 6 kamera, 4 radarer og 4 IR sensorer synast lite. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 Hvorfor må slike konsepter som den på bildet se så inn i h* stygg ut? Som en glatt albino-gris med to bakender der man lurer på hva som er frem og bak. 6 kamera, 4 radarer og 4 IR sensorer synast lite. Så det er antallet det står på? Hvis disse dekker omgivelsene med høy oppløsning og flere fargespeker/bølgelengder så ser jeg ikke problemet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå