steinjarle Skrevet 21. mai 2019 Del Skrevet 21. mai 2019 Spotify skal teste stemmestyring med «Car Thing» Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 21. mai 2019 Del Skrevet 21. mai 2019 aha.. Har kun 3 steder jeg hører på spotify. Hjem - Bass/Techno Bil - Rap/Bass Arbeid - Chill Om den finner sanger med samme smak hadde det vært noe. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 21. mai 2019 Del Skrevet 21. mai 2019 Så mye de har igjen for skapende virksomhet ville jeg levnet dem i overveiingen av denne. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 aha.. Har kun 3 steder jeg hører på spotify. Hjem - Bass/Techno Bil - Rap/Bass Arbeid - Chill Om den finner sanger med samme smak hadde det vært noe. Det gjør jo spotify allerede? Discover Weekly slippes hver mandag og har nye låten og artister den tror du liker. Release radar kommer hver fredag og har de nyeste låtene til artistene du lytter til. I tillegg kan du jo starte spotify radio på spillelister du har fra før. Slik har man vel hatt det i noen år nå og ser ikke helt hvorfor denne enheten skulle mangle disse listene? Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Det gjør jo spotify allerede? Discover Weekly slippes hver mandag og har nye låten og artister den tror du liker. Release radar kommer hver fredag og har de nyeste låtene til artistene du lytter til. I tillegg kan du jo starte spotify radio på spillelister du har fra før. Slik har man vel hatt det i noen år nå og ser ikke helt hvorfor denne enheten skulle mangle disse listene? Har prøvd de spillelistene men faller aldri helt i smak selv om de har noen interresange funn ^^ Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Har prøvd de spillelistene men faller aldri helt i smak selv om de har noen interresange funn ^^ Får alltid en 3-4 nye låter jeg kan legge i mine andre lister hver uke så jeg er meget fornøyd med dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg