akelbo Skrevet 21. mai 2019 Del Skrevet 21. mai 2019 Klubben hevder på sin side at «Tfue» farer med feilaktige beskyldninger.E-SPORT: Fortnite-spiller saksøker FaZe Clan for urettferdige kontraktsforhold Lenke til kommentar
aKre :o) Skrevet 21. mai 2019 Del Skrevet 21. mai 2019 Tror kanskje dette er en av de situasjonene der advokatene kanskje har sagt at her er det mye penger å tjene om vi vinner og ogaå overbreviser sin klient om nettop der. Har ikke noe intern erfaring her men ledelsen er sagt av mange til å være veldig genuine og gode folk 3 Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 21. mai 2019 Del Skrevet 21. mai 2019 Tror kanskje dette er en av de situasjonene der advokatene kanskje har sagt at her er det mye penger å tjene om vi vinner og ogaå overbreviser sin klient om nettop der. Har ikke noe intern erfaring her men ledelsen er sagt av mange til å være veldig genuine og gode folk Høres ut som en advokat på pengejakt ja. 1 Lenke til kommentar
Henry.H Skrevet 21. mai 2019 Del Skrevet 21. mai 2019 anbefaler alle og se denne dramaalerten Lenke til kommentar
hrflikk Skrevet 21. mai 2019 Del Skrevet 21. mai 2019 herregud, gutten tjener jo flere millioner i uka selv, faceclan har jo ikke tjent spesielt mye, på han. så det blir vell ikke store summene å hente! lol Lenke til kommentar
skygamer Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Fortnite er boss Jeg kødder ikke, det er faktisk et elendig dårlig spill Om noen bryr seg, så er kontoen min gitt til first- come- first- served SkyGamer911 pluto2000 Mulig du trenger email kontakt meg i pm for denne. Den første som svarer -{PÅ DENNE POSTEN}- ** (VIKTIG) ** får den Lenke til kommentar
skygamer Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Tror kanskje dette er en av de situasjonene der advokatene kanskje har sagt at her er det mye penger å tjene om vi vinner og ogaå overbreviser sin klient om nettop der. Har ikke noe intern erfaring her men ledelsen er sagt av mange til å være veldig genuine og gode folk Høres ut som en advokat på pengejakt ja. Noen advokater sier det på denne måten "Jeg gir deg gratis hjelp men du må dele 10% av profitten om jeg vinner saken og jeg skal gjøre alt jeg kan for og vinne den" Altså en no risk sak. Ingen risiko = why not Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå