chairgame Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg husker at da jeg så filmen "Big" med Tom Hanks, så spillte gutten et spill som handlet om noe is-greier, og en "ice-wizard" elns. finnes det spillet? hva heter det? Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Husker ikke den filmen så godt men tror ikke det spillet kan spilles/er tilgjengelig. Syns å huske at han (Tom Hanks) lagde spillet og satt å spillte det for å vise eller nokke lignende. Tror det spillet/programmet ble laget til den scenen...men som sagt...lenge siden jeg så den Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 For å kapre tråden: Kan dere nevne en film hvor et ekte dataspill er med? Bortsett fra Pacman/Space Invaders på automat? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 I "Gale gutter blir til helter" så spiller en av hovedrollene "Return Fire". Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 I present you with: The Almost Complete Guide to Video Arcade Games in Movies Lenke til kommentar
tåa Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) I en episode av Sopranos var det en gutt som spilte Max Payne. Det må være det nyeste spillet jeg har sett på film/i TV-serier. Endret 23. desember 2003 av tåa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå