Zork- Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 (endret) Vet ikke helt hvor jeg skulle postet dette. Lurer på om noen kunne anbefale en tannlege de har vært hos for bleking av tenner? Jeg bor i Oslo. Endret 20. mai 2019 av Zork- Lenke til kommentar
TheSnidr Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 De fleste privatpraktiserende tannleger fremstiller blekeskinner om de bare får undersøkt tennene dine først. Du kan ikke bleke om du har visse tannsykdommer (som for eksempel hull), og fyllinger i front blekes ikke, så de må evt skiftes ut etterpå. Men det er vanskelig å anbefale noen tannlege når du ikke sier hvor du bor! Lenke til kommentar
Zork- Skrevet 20. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2019 (endret) Ja, sorry min feil. Jeg drev å gjorde noe annet samtidig som jeg postet dette. Jeg holder til i Oslo. De fleste privatpraktiserende tannleger fremstiller blekeskinner om de bare får undersøkt tennene dine først. Du kan ikke bleke om du har visse tannsykdommer (som for eksempel hull), og fyllinger i front blekes ikke, så de må evt skiftes ut etterpå. Men det er vanskelig å anbefale noen tannlege når du ikke sier hvor du bor! Endret 20. mai 2019 av Zork- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå