Yippee007 Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 Usikker på hva jeg burde ha, og hva som faktisk fungerer.... Takker på forhånd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 Bruk det som følger med Windows 10. Ja om du da har Windows 10. Ikke helt greit å se det fra ditt innlegg, men men. Lenke til kommentar
Yippee007 Skrevet 20. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2019 Bruk det som følger med Windows 10. Ja om du da har Windows 10. Ikke helt greit å se det fra ditt innlegg, men men. har win 10 ja, er det godt nok da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 Godt nok for de aller fleste. Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 har win 10 ja, er det godt nok da? Nei, det er ikke godt nok, det er ingen AV (antivirus program) som er det. Det er ett hjelpemiddel, men det er 'alltid' brukeren som er utfordringen. 2 Lenke til kommentar
Yippee007 Skrevet 20. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2019 Godt nok for de aller fleste. Da er det sikkert ikke godt nok for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 Da er det sikkert ikke godt nok for meg. Har du planer om å ferdes på tvilsomme sider, så finnes det som sagt ingen programmer som beskytter systemet fra brukeren. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. mai 2019 Del Skrevet 21. mai 2019 Da er det sikkert ikke godt nok for meg. Da er du inne på veldig tvilsomme sider, 1 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 21. mai 2019 Del Skrevet 21. mai 2019 Flere burde skjønne begrepet "godt nok". Og utover det må du nesten kjøre en full risikovurdering for å slippe bare synsing. For vanlige pc-brukere er den innebygde win10-beskyttelsen godt nok. Planlegger du derimot å holde deg på tvilsomme siter, så er det virtuelt os som funker best. Så starter du på en fersk installasjon hver gang du slår på pc eller når du ønsker. Om du ønsker noe i tillegg, var det vel Bitdefender som scorte best sist jeg så en test. Lenke til kommentar
Yippee007 Skrevet 21. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2019 Flere burde skjønne begrepet "godt nok". Og utover det må du nesten kjøre en full risikovurdering for å slippe bare synsing. For vanlige pc-brukere er den innebygde win10-beskyttelsen godt nok. Planlegger du derimot å holde deg på tvilsomme siter, så er det virtuelt os som funker best. Så starter du på en fersk installasjon hver gang du slår på pc eller når du ønsker. Om du ønsker noe i tillegg, var det vel Bitdefender som scorte best sist jeg så en test. takker for svar, skal sjekke ut bitdefender Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Moderatormelding 6 innlegg er fjernet fra tråden pga OT og persondiskusjon, tilbakemeldinger tas på PM eller i tilbakemeldinger-kategorien. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Bitdefender Antivirus Free var det jeg kom til var best av de som er gratis når jeg så på det for et par måneder siden. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Bruker Windows Defender også tar jeg et søk av og til med Mbam visst guttungen har brukt PCen. Beste antivirus er å ta back up av viktige filer, så tar man en clean install visst det er noe muffens på maskinen. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 25. mai 2019 Del Skrevet 25. mai 2019 Har brukt eset nod32 i alle år. Enkelt og bruker lite ressurser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå