mactiss Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 Hei, Er det noen med tips eller forslag til det "beste" skjermkortet til ca 2k? Skal i hovedsak brukes til bilde og videoredigering i Adobe-programmene.... Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Kjøp rett og slett det beste du har råd til innenfor den begrensningen. Ser ved et kjapt søk på komplett at GTX 1650 og Radeon RX580 er de dyreste under 2100,- Uten at jeg har efaring med AMD, burde de begge være OK til ditt bruk. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Nvidia kort kan cuda akselerere adobe premiere (muligenes flere) for økt ytelse Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Ville gått for kort som støtter Cuda til premiere jeg og. For eksempel en av disse to https://www.prisjakt.no/product.php?j=5119777,3853855 Men ville spart og gått for 1650 og heller brukt mer på prosessor eller lagring, uten at jeg vet resten av komponentene fu har valgt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå