Dragev Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Vel skal forhåpentligvis snart gå til innkjøp av ny data, men vil gjerne beholde den gammle harddisken grunnet at Win XP ligger på den. Men vil det bli noe kluss hvis jeg bruker den gammle Ide harddisken på 5400omdreininger sammen med en Sata disk på 7200? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Neida, ingen problemer der. De 2 harddiskene funker fint i lag. Dersom du tenker på Raid, så er det eit meget dårlig valg, dersom du ikkje veit kva Raid er, så glem det. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Dersom du skal ha heilt ny data så er det lite trulig at du kan bruke den gamle diske i ny maskin utan å legge inn os på nytt. Men kjøper du bare ein ny harddisk så skulle ikkje det by på prob. anna enn at overføring mellom diskene vil gå så raskt som 5400 disken og klarer. Ram størrelsen din vil også spille inn. Da sata disken vil pøse på med data til rammen er full og systemet vil henge litt til opperasjonen er ferdig. Hjelper litt med freeramxp innstalert. Men som sagt bare ved overføring av store filer. Vil ikkje merke noko under vanleg bruk. Lenke til kommentar
Dragev Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Det er faktisk Ata format fant jeg nettop ut, men regner med det ikke vil ha noe og si? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Litt av det samme som eg sa i posten over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå