Mephisto- Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 Jeg lurte på litt synspunkter fra dere. Har en ganske attraktiv arbeidsgiver i nærområdet. De har søkt 7 ganger tidligere etter prosjektledere. Jeg har søkt, og vært på intervju 2 ganger foregående ganger. Spørsmålet er, er det noe poeng å søke igjen? Vurderte å kanskje gjøre en innsats for å vri på søknaden min til en litt annen vinkel enn hva jeg har hatt tidligere. Av kvalifikasjonslisten, når jeg opp på det meste, med unntak av erfaring som prosjektleder og bransjekunnskap. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 21. mai 2019 Del Skrevet 21. mai 2019 Viser nå i alle fall utholdenhet og stå-på-vilje. Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 21. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2019 Hva har du å tape? Sant nok Viser nå i alle fall utholdenhet og stå-på-vilje. Hehe... Eller naiivitet? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 21. mai 2019 Del Skrevet 21. mai 2019 Du har ingenting å tape på å søke, men det er mulig du skal vurdere ein litt enklare søknad der du viser til tidlegare intervju og ber at søknaden din blir arkivert til seinare stillingar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå