Tias Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Vil bare nenve at HW kommer til å komme med en test av budsjett CPU-er en gang på nyåret. Vi ar ikke satt opp endelige grenser, men mulig vi sier CPU-er under 1.000,- inkl mva. Noen synspunkter på en slik test? Meget bra! Ser frem til det. Og slik som noen nevner, test prossessorer som ikke trenger vifte-kjøler. Er interresangt for oss media-box-byggere Ooooh, cluster Lenke til kommentar
fAight Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 off topic: forresten, hva slags hk har du? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Har JetWay P4XFM/P4MFM, med interigert Lyd + Grafikk ( byttet ut nå ).. Vet a chipset er VIA, mer vet jeg desverre ikke :/ Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Snorreh: det er jo det dere gjør, sammenligner med dårligere CPU'er, da må jo jeg også kunne gjøre det....."En Duron på 1,6 giga er bedre enn en 2,8giga celeron." Er overhodet ikke enig i den påstanden der.....virker som dere er VEEEELDIG opphengt i tester! Det virker som du er for opphengt i MHz! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Snorreh: det er jo det dere gjør, sammenligner med dårligere CPU'er, da må jo jeg også kunne gjøre det....."En Duron på 1,6 giga er bedre enn en 2,8giga celeron." Er overhodet ikke enig i den påstanden der.....virker som dere er VEEEELDIG opphengt i tester! Det virker som du er for opphengt i MHz! Bra sagt Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 FAAEEEN!!! Har jeg gått på en smell IGJEN! Jau, de var no' som schvarte! D. E!. bære lÆkkeRt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå