Vii3T Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 åja, er det disse temaene man tenker på da kanskje?: - videreutvikling av forretningsidé - gjennomføring av organisasjonsutvikling - kartlegging av kompetansebehov - videreutvikling av markedsstrategi - Vurdering av ny selskapsform (dette trengs vel kanskje ikke?) - utforming av strategiplan Ja, noen kommentarer med disse temaene hadde vært fint. selv kommer jeg ikke på noen akkurat nå, hjernen vil ikke samarbeide.. Lenke til kommentar
entre eksamen12 Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 er det noen som har tanker om hva slags kompetanse som kan trengs til casen? under temaet kompetanseutvikling? Lenke til kommentar
emitos Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 jeg føler ikke at det er så relevant. altså når du har jobbet i restaurant som har suksess i fire år, du kan lage mat, du kan den type kundeservice som forventes med servering av mat osv. det er jo ikke akkurat noe hokuspokus og servere mat fra en foodtruck. det er samme type utstyr osv. jeg skjønner ikke helt hva det kan være... Lenke til kommentar
Henrik273 Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Hei, er det noen som har oppgaven de leverte til eksamen? Har fått denne oppgaven som innlevering og lurte på om noen hadde oppgaven eller noen tips de ville dele ? Lenke til kommentar
cecccan1312 Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 Hei, jeg har tentamen om dette nå, noen som kunne vært så snile å delt det de skrev? hilsen cec Lenke til kommentar
kara20 Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 cecccan1312 skrev (På 1.12.2020 den 20.27): Hei, jeg har tentamen om dette nå, noen som kunne vært så snile å delt det de skrev? hilsen cec kunne du plis dele med meg også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå