tonysolibakke Skrevet 19. mai 2019 Del Skrevet 19. mai 2019 Har nettopp kjøpt ein Volvo S70 2000 modell som har litt rust på understellet. Tok ein tur under i dag og såg ei plate mellom reservehjul brønnen og drivstoff tanken. Ser ut som den er på drivstofftanken, legger ved eit bilete. Noken som har peiling på kva delen heite og kor eg kan få kjøpt ny? Må eg evt sveise? Takker for svar Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 puss den heller skikkelig ned, grunning og tectyl så holder den til bilen havner hos høggeren 1 Lenke til kommentar
tonysolibakke Skrevet 21. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2019 Det skal eg nokk gjere, men lurte på kva den opprusta delen er Slik som planen er no skal denne bilen aldri vrakes 1 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. mai 2019 Del Skrevet 21. mai 2019 Det er vel ei beskyttelsesplate på bensintanken, som sikkert er der for at man skal ha litt mer som "tar imot" før man evt stikker hull på tanken om man skulle være uheldig å rygge borti noe. 3 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 puss den heller skikkelig ned, grunning og tectyl så holder den til bilen havner hos høggeren Tectyl er ubrukelig til slikt, det er bedre å behandle med eksempelvis lanolin. 2 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Jada Men tenkte nå bare et belegg før man hiver andre stoffe på. Har behandlet 4 biler med lanolin, helt perfekt stoff å bruke! 1 Lenke til kommentar
tonysolibakke Skrevet 22. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2019 Er det ikkje bra nok å bruke primer? Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Lanolin støttes, den trekker godt inn i eksisterende rust og forsegler den. Kjøp deg en slik: Fluid Film spray. 1 Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 For meg ser det ut som at hele venstre siden av denne plata er rustet bort og det er kanskje litt seint å kline på lanolin. Hva dette dekselet heter vet jeg ikke. Om det sitter festet i tankbåndene, drivstofftanken eller kan kjøpes løst vet jeg eller ikke. Du må gå inn på delefilmen til bilen og glane. Finn riktig delenummer og deretter googler du deg frem til best pris. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå