zaico Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Er det noen her som har prøvd xboxshop? Noen erfaringer derfra? har hørt de skal være gode... som å høre Hiltemannen på sitt beste! Endret 22. desember 2003 av zaico Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 hehe, nesten synd på fyren da ikke alle kan finne opp kruttet.... Lenke til kommentar
Loc Dog Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 HAHAHA! Forbanna taper! Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 All PR er god PR Lenke til kommentar
Jonah Hex Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 All PR er god PR Nettopp, og slik vi driver på her får denne gutten en masse! Kom an, la oss gi ham mer; flere poster er gull! Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 All PR er god PR Er du så sikker på det? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 All PR er god PR Er du så sikker på det? nei, det er stor sjangs for at de som evt. skulle lese denne siden ikkje bruker den siden. De forteller det kanskje til venner og slik går rykte... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Hmmmmm - synes jeg har sett dette bildet før....... .........Jo, det var en naturfilm i Afrika, der en skokk gribber dalte ned på en liten Gnu-kalv........ Ikke det at han ikke gjorde "poop" i buksa, men folkens - jeg trodde faktisk dere begynte å nææærme dere julestemning.....? OG I JULA SKAL ALLE VÆRE SNILLE!!!!!!!!!!! Endret 22. desember 2003 av Rayline TWB Lenke til kommentar
simes Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Så sinnsykt teit. http://www.vlakon.com/no/portfolio.php Sjekk. Edit: Og: Design & Coding:Joacim Lunde www.vlakon.com Endret 22. desember 2003 av zimen Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Jeg slenger meg på jeg... Så sinnsykt dårlig og idiotisk og late som man er en man ikke er. For deg til å høres ut som en 12 åring. Endret 22. desember 2003 av KompleX Lenke til kommentar
fAight Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Ingen vits å gå til person angrep folkens. Kom heller med saklig kritikk. Å bare kalle han dust og taper viser at dere ikke er noe bedre selv... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Ingen vits å gå til person angrep folkens. Kom heller med saklig kritikk. Å bare kalle han dust og taper viser at dere ikke er noe bedre selv... Jaja... hvis vi strekker oss langt kan vi jo si at den er feilpostet og burde vært postet i webdesigner forumet (siden fyren har laget websiden). Reklame for en webside du selv har laget/drifter er noe jeg ikke liker. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Kan jo gått hende at han prøvde å være litt små ironisk med posten sin. Da mener jeg at det var en selfølge at vi skulle se at det var han som står bak siden. Det er jo nesten helt åpenlyst - at han har det samme nicket som vi finner på siden. Men men, for all del, han kan jo ha driti seg ut, ja Endret 23. desember 2003 av ridgea Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 stakkar fyr prøver bare å vise at han kan lage egenreklame+hm "flotte hjemmesider" det er dårlig mustafa og komme i fra afrika! god jul og et egenreklamamert fyrverkeri! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg