Gå til innhold

Er det lov å kritisere religion i Norge?

Anbefalte innlegg

Alle som fronter flat jord i FE-tråden er kristne.

Det er litt påfallende, synes du ikke?

Det er vell meire fordi dei er oppegåande nok til å forstå argumentane for, slik at dei kan krangle med deg. Eg vart seriøst frista til å spele djevelens advokat sjølv for å berre provosere dykk. Eg synst slettes ikkje det er oppsiktsvekkande, det er jo det ateistane argumenterer for seg med:

Oooh buuhuuu nokre kristne sa for tusen år sida at jorda var flat buuhuuu

Det er korleis me ser dykk, på grunn av gjentatte erfaringar med emosjonelle irrasjonelle hedningar. Som eigentleg hatar kristendom meir enn dei faktisk bryr seg om å følge ein vitenskapeleg metode.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vell meire fordi dei er oppegåande nok til å forstå argumentane for, slik at dei kan krangle med deg. Eg vart seriøst frista til å spele djevelens advokat sjølv for å berre provosere dykk. Eg synst slettes ikkje det er oppsiktsvekkande, det er jo det ateistane argumenterer for seg med:

Oooh buuhuuu nokre kristne sa for tusen år sida at jorda var flat buuhuuu

Det er korleis me ser dykk, på grunn av gjentatte erfaringar med emosjonelle irrasjonelle hedningar. Som eigentleg hatar kristendom meir enn dei faktisk bryr seg om å følge ein vitenskapeleg metode.

Selvsagt ateister er søppel og kriste er overlegne. Ingen dypere tanker her nei.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Selvsagt ateister er søppel og kriste er overlegne. Ingen dypere tanker her nei.

Vell, ein kritikk er jo at det er definert av å være "ikkje-kristen". Det er ikkje eit sundt ståsted, då ein objektiv lesing av historiske fakta raskt syner at kristendom har bidratt med mykje godt. Så ein forsøker å snu det til for eksempel humanisme, som då vært ein kopi av kristendom, utan å noken gong nevne Jesus eller Gud. Der er det fortsatt dei kristne som setter dagsorden, alt ein har gjort er å berre dekke for augene sine. Så har man det tredje som er eit fokus på vitskapen, men det er då verkeleg mange kristne som driv med forskning og naturfag. Då utviklar det seg til ein religion rundt vitenskap med eit fokus på moralfilosofi for å demme opp for den kristne tradisjonen. Eg syns det ikkje virkar like bra.

Det er som når eg går på eit gudeslaust arrangemang vs eit kristent eit. Mykje av desse nattklubbane er jo berre for at folk som alt er høgt i rangstigen skal få seg eit ligg. Det er ikkje eit klatrenettverk. Det er laga for at ein ikkje skal prate, med høg musikk. Det gagnar jo berre dei som er veldig billedskjønne. Og kankje du er ein av dei, men gjennomsnittet er jo gjennomsnittelig og har ikkje noke å vinne på det. I kristne festivalar og sånt så er klart fokuset på at ein skal prate og bli kjent med kvarandre. Ein ikkje-kristen festival er berre å stå der foran scenen. Men for ein som er over gjennomsnittet så kan ein sikkert kosa seg der også, men dei svake har det nok ikkje godt, dei vert nok isolerte.

Lenke til kommentar

Kjenner lusa på gangen.

Homofile, transseksuelle, enslige (mødre), katolikker, muslimer, ateister, hedninger, alle med en annen moral, etikk, livssyn, livsstil osv osv osv skal for all del påprakkes "den eneste sanne TRO" i alle mulige fora, og det helst fra barnsben av.

Noen TROR de har funnet fasiten og denne fasiten skal de selvsagt ha alle til å leve etter.

Hensikten helliger som historisk kjent midlene, og jeg skulle mene at det meste av "godhetens budskap" har flasset av. Nesten som lepra.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vell, ein kritikk er jo at det er definert av å være "ikkje-kristen".

Hvis du tror at definisjonen av ateisme er at man er ikke-kristen så tar du veldig feil.

Resten av posten følger i samme mønster med feil, så det er ikke så interessant å kommentere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vell, ein kritikk er jo at det er definert av å være "ikkje-kristen". Det er ikkje eit sundt ståsted, då ein objektiv lesing av historiske fakta raskt syner at kristendom har bidratt med mykje godt. Så ein forsøker å snu det til for eksempel humanisme, som då vært ein kopi av kristendom, utan å noken gong nevne Jesus eller Gud. Der er det fortsatt dei kristne som setter dagsorden, alt ein har gjort er å berre dekke for augene sine. Så har man det tredje som er eit fokus på vitskapen, men det er då verkeleg mange kristne som driv med forskning og naturfag. Då utviklar det seg til ein religion rundt vitenskap med eit fokus på moralfilosofi for å demme opp for den kristne tradisjonen. Eg syns det ikkje virkar like bra.

Du har da virkelig et snævert syn, ikke bare på hva ateisme er, men tilsynelatende alt du uttaler deg om.

kristendommer har bidratt til mye godt, vel det er mulig. MEN den blir forsvinnende liten når det settes sammen med alt det jævlige, forferdelige som har blitt gjort, og fortsatt gjøres i guds navn.

Det spiller ingen rolle hvilken smak av kristendommen man liker, dere er alle sammen støttespillere i en grusom kriminell organisasjon. Det å drive suppekjøkken endrer ikke det faktum.

Humanisme er ingen kopi av kristendommen. Dette er bare noe du prøver å overbevise deg selv om for å sette religionen din i et bedre lys.

Du burde se IQ^2 debatten: https://www.youtube.com/watch?v=JZRcYaAYWg4

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...