Gå til innhold

Kjøpe MuVo NX mp3 spiller...

Anbefalte innlegg

Har lest endel og kommet frem til at jeg ikke trenger noen hd basert spiller. 256Mb er det minste jeg vil gå for.

Har neeesten bestemt meg for Creative NX spilleren til ca 1600.

Eneste problemet er at jeg da har ca 500.- igjen, som var ment å gå til mp3 kjøp ;)

Har noen en annen spiller som er "bedre" å komme med? det som evt mangler på NX må være at den ikke har radio.

Endret av Gunder1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her om dagen greide jeg å stappe 4 og en halv times musikk på Muvo NX 128 som jeg kjøpte for 1000 kr. Ikke så ille det syns jeg ;)

Det skuffende er at de oppladbare batteriene som jeg kjøpte greide bare å spille 4 timer før de ga seg, så jeg kommer nok ikke til å hardkomprimere de så mye neste gang.

Har ikke angret... for 500 kr kan du jo som nevnt kjøre øretelefoner, for det vil du trenge, de medfølgende er ikke noe å satse på.

Lenke til kommentar

fikk 6'er i dagbladet sin test, kom på andreplass etter iRiver iFP-300-serien..

hardware har også testet den her

vil også anbefale JoS MP-110 som faktisk er et par hundre billigere på komplett.no

valgte den selv pga av oppladbar batteri og god batterilevetid, samt at den har alt annet jeg var ute etter. liten, lett, lekker og knall lyd!

hardware har testet forgjengern, JoS MP-100 som er stort sett samme spillern bare mindre minne så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

koss sporta pro til 23$ på amazon, under tollgrensen.

porta pro er over tollgrensen, så den vet jeg ikke hvor mye det koster for totalt.

skal selv bestille sporta pro over internett, hvis ingen vet hvor jeg kan kjøpe en i norge til under 300kr?

Lenke til kommentar

www.psdata.no

Bam bam.. bare se på datoen der... skal komme neste år.

Men er allerede utsatt 4 mnd minst fra før.

Så du får sjekke den og andre alternative sider..

Om det er noen bedre.

Opptaker på Muvo Xtrainer også, men eksternt må kjøpes over nettbutikken til creative i england. 500 kr ekstra ca. :no:

Hvis du fortsatt vil gå for creative.

Du får ha lykke til i såfall. :yes: , men tror dette vil ta tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...