-kga- Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Husker ikke sist jeg slo i tastaturet. Hender at jeg en enkelt gang at jeg kan slå i skrivebordet, men det er skjelden. De gangenne det skjer så er det ting som jeg har drivi med i kanskje en time eller to pluttselig forsvinner. Feks. Jeg sitter å spiller rolle spill eller skriver skole greier, og de få gangenne jeg glemmer å save regelmessig og at det ikke er noen auto save, da får skrivebordet vondt. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Tja...For å si det sånn så tror jeg at jeg trenger et anger management kurs. Slang 19 tommeren litt hardt i skrivebordet etter det gikk litt dårlig i et spill, gikk som det måtte, den gikk til hel***. Blei da så forbanna at jeg reiv den ned fra pulten. Resultat: gf3 kortet som sto i maskina knakk i festet. Tror jeg den explorer 3.0 musa jeg har nå er den 4 siden sommeren. Og ja, de compaq tastaturene tåler mye. Men hvis du rammer det hardt over låret så ryker det også Vet ikke nøyaktig hvor mange tastatur jeg har knekt, men det er ikke få. Billige tastur er tingen. Har mitt andre compaq tastatur nå, måtte det leve vel og lenge. Godt jeg har innkjøpspris på sånne ting ting ellers hadde jeg vært konk for lenge siden. Ha en fin jul dere Høres ut som du har seriøse problemer.. stakkars! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Kommer stort sett bare stygge gloser ut av kjeften på meg, evt. at jeg røsker av meg huet når jeg ikke har dagen i DoD f.eks Lenke til kommentar
zed Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hm, jeg pleier bare å slå på den ergonomiske støtta på tastaturet mitt jeg. Det bråker mest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå