Gå til innhold

Max klikking (slå) på tastaturet

FiskePinna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg fikk tastene til å sprute første gangen mens jeg spillte nfsu, det er noe med det spillet, da forvsant vel rundt 6 taster veggimellom, etterfulgt av at jeg river av håndleddstøtta og slår den i vegggen, jeg angrer på d et siste fordi nå henger ikke støtta fast i tastaturet lenger

Lenke til kommentar

På gode gamle CM 01-02 hendte det at det gikk litt hardt for seg da jeg tapte umulige kamper - space tasten satt fast i inntrykket tilstand, og ble bare brukbar på midten. Jeg greide også å knuse en mus en gang.

Etter det har jeg fått ut CM-agresjon ved å sette meg på knærne og rive meg i håret. Mye billigere.

Lenke til kommentar

Gamle Trust-tastaturet mitt fikk lide. Dere har sikkert sett den videoen med han mannen som tilter på PC'en, og slår skjermen med tastaturet osv.? Jeg gjorde det samme med mitt tastatur, pluss en hel del andre ting :) Men etter at jeg fikk meg et nytt tastatur, har jeg faktisk ALDRI slått i det :D

Lenke til kommentar
har knekt 4-5 i mitt liv, de tålte ikke mye!

Compaq tastatur tåler MYE!! bare spørr C0bra :p

er sandt det.. ALT Compaq utstyr tåler MYE! Har hatt en mus som jeg dengte i veggen MANGE ganger det jeg var god for, den gikk aldri i stykker :devil: .. Har også et gammelt Compaq tastatur, det har gjennomgått MANGE tap i diverse spill og funker like bra enda.. prøvde for en liten stund siden å knekke det etter et nfsy tap.. det gikk ikke an, samma hvor hardt jeg tok i! eneste jeg har klart å ødelegge i løpet av de 5åra jeg har terrorisert det er den ene "vippe" tingen..

Logitech er av en helt annen kvalitet.. har vel hatt mitt navigator se i halvt år, og allerede er det skrøpelig og den ene "vippe" tingen er knekt etter en cs kamp.. Dette mister regelmessig, space, venstre ctrl, esc og noen andre knapper..

Konklusjon: Compaq er for den bruker som trenger et solid tastatur, Logitech er for de som vil ha behagelig men skrøpelig tastatur..

Lenke til kommentar
som det er alkoholen som bestemmer det *doh!*

Anyway, har ikke drept noe tastatur i mitt liv, men hadde før alltid lyst å røkke tak i skjermen, smelle til den og gi den en skikklig can-of-woopass.

jo .. alle som drikker 2ganger eller med i måneden blir fort mer agresive.. uansett om de har alkohol i seg eller ikke

Lenke til kommentar

C0bra: Vi skulle vel ikke lagd en test over hvilket tastatur og mus vi vil anbefale?

Da kan vi først og fremst se på hvor mye tastaturene/musene tåler, og om de egner seg til å slå på...om de er bra laget slik at det bare er å denge til uten å være redd for noen skarpe kanter o.l. :p

Lenke til kommentar

Tja...For å si det sånn så tror jeg at jeg trenger et anger management kurs. Slang 19 tommeren litt hardt i skrivebordet etter det gikk litt dårlig i et spill, gikk som det måtte, den gikk til hel***. Blei da så forbanna at jeg reiv den ned fra pulten. Resultat: gf3 kortet som sto i maskina knakk i festet. Tror jeg den explorer 3.0 musa jeg har nå er den 4 siden sommeren. Og ja, de compaq tastaturene tåler mye. Men hvis du rammer det hardt over låret så ryker det også :devil: Vet ikke nøyaktig hvor mange tastatur jeg har knekt, men det er ikke få. Billige tastur er tingen. Har mitt andre compaq tastatur nå, måtte det leve vel og lenge. Godt jeg har innkjøpspris på sånne ting ting ellers hadde jeg vært konk for lenge siden.

Ha en fin jul dere ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...