Gå til innhold

Max klikking (slå) på tastaturet

FiskePinna

Anbefalte innlegg

Her om dagen ble jeg svært hissig da jeg spilte Need for Speed Underground. Jeg ledet med 3-4 sekunder, og måtte prøve noe syke triks i siste sving før mål. Resultatet ble at jeg fikk sleng og snuret, og kom i mål 0,03 sekunder bak vinneren. Da satte jeg ny pers i å klikke på tastaturet. Jeg slo så hardt at 4 taster hoppet opp. Dette har aldri skjedd før. Tidligere har det vært 1 og 2, helt esc og minus-tasten som har gått.

Hva er din slå-i-tastaturet-pers?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dagen etter jeg hadde fått mitt ergonomiske logitech trådløse tastatur, spillte jeg GTA. Ble busta på et vanskelig mission. Slo så hardt i keybordet at jeg brakk begge "bena" under, så jeg måtte bruke en blå bummi "ting" til å løste keybordet.

Har samme keybordet enda, det er vel 3 år gammelt.

Lenke til kommentar

Tja, har knust både tastatur og mus. Da jeg ødela musa var jeg ganske sinna for et eller annet, så jeg bestemte meg for å la det gå utover den, jeg tok tak i ledningen og smalt den i borkanten...ble nærmest pulverisert.

Jeg ødela tastaturet til kameraten min ved å slå det alt jeg hadde inn i hjørnet på grunnmuren til huset han bor i så tastene fløy. Dette skjedde i en ikke helt edru tilstand. Heldigvis var tastaturet sånn halvveis ødelagt fra før av da.

Lenke til kommentar

Har slått i stykker den delen tastaturet står på en gang, den du drar ut under pulten lissom, samt at enter knappen og shift knappen lå på andre sia av rommet, de andre knappene lå pent å pyntelig rundt omkring skjermen :scared:

Tror jeg aldri har blitt så forbanna på uflaksen min jeg, husker det var noe med uflaksen min (er alltid det) men husker ikke hvilket spill det var eller nøyaktig hvorfor jeg gjorde det. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...