FiskePinna Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Her om dagen ble jeg svært hissig da jeg spilte Need for Speed Underground. Jeg ledet med 3-4 sekunder, og måtte prøve noe syke triks i siste sving før mål. Resultatet ble at jeg fikk sleng og snuret, og kom i mål 0,03 sekunder bak vinneren. Da satte jeg ny pers i å klikke på tastaturet. Jeg slo så hardt at 4 taster hoppet opp. Dette har aldri skjedd før. Tidligere har det vært 1 og 2, helt esc og minus-tasten som har gått. Hva er din slå-i-tastaturet-pers? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 tastaturet knakk.. fordømte evercom tastatur.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Har aldri slått på tastaturet. Har bare trykket litt hardt muligens... Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Stakkars den som slår på tastaturet mitt! Har fått meg helt nytt tastatur og mus i dag Logitech mx 700......og det er bare såååå fint Måtte bare si det, liksom Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 tastaturet knakk.. fordømte evercom tastatur.. Det kaller jeg godt håndtverk! Var det en megaklik type: "Hei-jeg-har-formatert-harddisken-uten-å-ta-backup-av-dokumentene-med-svar-på-livets-gåte". Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Dagen etter jeg hadde fått mitt ergonomiske logitech trådløse tastatur, spillte jeg GTA. Ble busta på et vanskelig mission. Slo så hardt i keybordet at jeg brakk begge "bena" under, så jeg måtte bruke en blå bummi "ting" til å løste keybordet. Har samme keybordet enda, det er vel 3 år gammelt. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg også mangler Esc-tasten. Tror den har havnet i støvsugeren. Satt å spillte NFS-U jeg også. Plutselig var den borte... Men det er ike no`problem. Fingeren går akkurat ned i hullet (!) Lenke til kommentar
Togo Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Ikke på tastaturet, men har knust min Intellipoint til småbiter pga sinne. *vondt* sier jeg bare. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Slår ikke i tastaturet jeg, det har jeg lært at jeg ikke skal gjøre. Slår heller i bordet, eller slår meg selv, da slipper jeg å øddelegge tastaturet Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Sony sine discman tåler forresten utrolig mye, og her snakker vi baseball-kølle _most_ ned på discman'en _mange_ ganger! Jeg har aldri knust et tastatur. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) btw. ALDRIG slå så hardt du kan i musa, det gjør voooondt!! Endret 23. desember 2003 av Gef Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 har knekt 4-5 i mitt liv, de tålte ikke mye! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Lar frustrasjonen gå utover andre ting jeg.. Kulepenner f.eks! Ligger noen besudlede kulepenn-lik rundtom her. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 har knekt 4-5 i mitt liv, de tålte ikke mye! Compaq tastatur tåler MYE!! bare spørr C0bra Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Tja, har knust både tastatur og mus. Da jeg ødela musa var jeg ganske sinna for et eller annet, så jeg bestemte meg for å la det gå utover den, jeg tok tak i ledningen og smalt den i borkanten...ble nærmest pulverisert. Jeg ødela tastaturet til kameraten min ved å slå det alt jeg hadde inn i hjørnet på grunnmuren til huset han bor i så tastene fløy. Dette skjedde i en ikke helt edru tilstand. Heldigvis var tastaturet sånn halvveis ødelagt fra før av da. Lenke til kommentar
Malux Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg lar det gå utover fjernkontrollen til tv'en så batteriene flyr over rommet, men litt teip fra tier'n (nå max 20) gjør susen. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg er forsøkt å endre agresjonsvanene ved å slå i bordet. Men jammen spruter det ikke taster da også, plus at jeg få smerter og får bad aim i UT2K i flere timer. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Har slått i stykker den delen tastaturet står på en gang, den du drar ut under pulten lissom, samt at enter knappen og shift knappen lå på andre sia av rommet, de andre knappene lå pent å pyntelig rundt omkring skjermen Tror jeg aldri har blitt så forbanna på uflaksen min jeg, husker det var noe med uflaksen min (er alltid det) men husker ikke hvilket spill det var eller nøyaktig hvorfor jeg gjorde det. Lenke til kommentar
Term Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg har også knekt et tastatur. Gammelt et så det var ikke noe fare siden jeg skulle kjøpe nytt uansett. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 jeg slår ikke i tastaturet .. rett og slett fordi jeg ikke drikker og blir ikke så agresiv som enkelte .. ******* alkoholikere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå