nor50 Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 (endret) Jeg har bestilt et nytt GigaByte hovedkort med Thunderbolt-"plugg". Ved kjøp av en boks som dette, vil det også virke som skjermkort?? https://www.komplett.no/product/974859/datautstyr/pc-komponenter/kontrollere/harddisk/gigabyte-alpine-ridge-thunderbolt-3?gclid=Cj0KCQjw2v7mBRC1ARIsAAiw348egSbhVxz2sYb4n1x5wFmanRxav_69i2JYHGH45rO8mVqYCliHCTwaAv2oEALw_wcB&gclsrc=aw.ds# Why should you upgrade to Thunderbolt 3? Speed 4k Video Thunderbolt 3 has the ability to transmit video via the DisplayPort, but it goes one step better than the standard DisplayPort by offering two connections in a single cable. A single DisplayPort cable can only handle one 4k monitor running at 60Hz, whereas Thunderbolt 3 is capable of supporting two while also maintaining a 60Hz refresh rate on both. Thunderbolt 3 is also able to output to a single 4k monitor running at 120Hz or a single 5k monitor at 60Hz. You can connect from a Thunderbolt 3 port to single monitor directly, using a Thunderbolt-to-DisplayPort cable, however, if you wish to use two monitors with a single cable you will need to invest in a Thunderbolt dock. https://3dinsider.com/thunderbolt-3-cards/ Endret 18. mai 2019 av nor50 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 Det vil ikke virke som et skjermkort, nei - men den har en hastighet som tillater den å fungere som en port til et eksternt skjermkort f.eks. Poenget med thunderbolt, såvidt jeg har forstått det, er kun høy overføringshastighet til og fra hovedkortet. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 18. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2019 (endret) Har en Thunderbolt HDD, derfor jeg kjøper dette tilleggskortet. Synes det ville være rart at et kort til noen få hundrelapper kunne være like godt som et godt skjermkort. Endret 18. mai 2019 av nor50 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå