Gå til innhold

«Vis nytt innhold»: Invers filter (lei av å se «lekeplassen»-tråder)

Anbefalte innlegg

Kan dere lage et invers filter til «Vis nytt innhold»-oversikten ?

Filterfunksjonen i dag krever at man velger de fora/underfora man *vil* se, ikke de man *ikke vil* se.

Når enkelte brukere går amok i «Lekeplassen» kan de fylle opp til to sider med «siste innlegg i telle-leken» osv.

Dette er utrolig uinteressant for meg, men det er også et stort tiltak å markere samtlige underfora i overnevnte filter unntatt «lekeplassen» siden det er (eller føles som om det er) godt over hundre ulike underfora å filtrere på.

Altså tl;dr: lag en funksjon som gjør at man kan klikke to ganger på hver kategori i filteret; «Filtrér kun dette» og «Filtrér bort dette» eller tilsvarende.

Edit: legger ved et bilde av filteret hvor valget gjør at man kun ser resultater fra valgt underforum. Jeg ønsker det motsatte, så om man kunne klikket en ekstra gang for å få et kryss istedenfor en hake så hadde det blitt tatt godt imot.

post-49706-0-79721400-1558176972_thumb.png

Endret av Twinflower
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, og takk for forslag. Den nyeste forumprogramvaren har bedre muligheter for filtrering av innhold, så fokuset vårt er på å oppgradere. Nøyaktig når det kommer til å skje, kan jeg ikke si sikkert enda, men det arbeides med saken. 

Øystein

• Liker 2
Lenke til kommentar

Einig i at dette hadde vore greitt, så me får sjå når det dukkar opp. Inntil då så er det ikkje eit forferdeleg stort tiltak å klikke seg nedover. Mykje er gjort på eit par minutt, og då er du kvitt dei kategoriane som er uinteressant for alltid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...