nems Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 Skjønner ikke hvorfor det er så galt at de ikke støtter noen taleassistenter. De er relativt ubrukelige. 2 Lenke til kommentar
Turbojalla Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 Jeg måtte levere tilbake forrige utgave da lyden på utsiden av headset var direkte plagsomt for andre i huset. Ser at dette skjelden/aldri er tatt med som test parameter. Litt rart for det er jo litt av poenget med headset. Endte opp med Sony headset der jeg kan nyte høyt volum uten å plage andre, natt og dag i forskjell. Lenke til kommentar
stor_og_slem Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 jeg har hatt den foriige versjonen i nesten tre år og vil i hvert fall ikke kjøpe den nye. det blir sikker en sony eller B&O for min del. 1 Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 Helt ok til musikk og youtube. Har hatt betydelig værre til nært samme prisen. Har snakket på telefon kun en gang, og det funket ikke helt bra, men til hovedfunksjonen er de meget bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå