:utakt Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 (endret) Jeg har et litt uvant problem, jeg kan ikke motta anrop! Dvs telefonen min reagerer ikke når folk ringer meg. De hører ringesignal et par ganger før "det oppnås ikke kontakt med mobilabonnenenten". En annen hørte "telefonen er slått av". Jeg kan ringe ut, og SMS fungerer fint. Hva er greia? Jeg har prøvd omstart noen ganger, ingen effekt. Endret 16. mai 2019 av :utakt Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 (endret) Mener å huske at noe lignende skjedde med meg en gang og det viste seg at en kar hos leverandøren hadde gjort noe galt ifbm en endring i abonnementet mitt. Kan ikke helt huske hva det gjaldt men problemstillingen fikk ei fjern bjelle til å kime. nå kom jeg på at det kanskje hadde noe med at jeg hadde flere sim kort på samme nr og nedgraderte til ett og operatøren hadde satt inn en feil innstilling på deres side. Endret 16. mai 2019 av Invader Zim Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. mai 2019 Del Skrevet 17. mai 2019 Kan være at du har fått samtalesperring aktivert? Telefonapp > innstillinger > tilleggstjenester > andropssperring > taleanrop Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 17. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2019 Kan være at du har fått samtalesperring aktivert? Telefonapp > innstillinger > tilleggstjenester > andropssperring > taleanrop Nei, dette var i orden. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 20. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2019 Setter denne som løst nå, feilen har rettet seg, men ingen vet hvorfor det feilet i utgangspunktet ... Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 21. mai 2019 Del Skrevet 21. mai 2019 Utakt. Fortell om løsningen i tilfelle andre får samme problem. 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 21. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2019 Jeg ringte kundeservice hos operatøren (Phonero), de gjorde en test med å ringe meg og da funket det. Alt har vært ok siden. Phonero hevder de ikke endret på noen ting. Så feilen virker å ha løst seg selv. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 21. mai 2019 Del Skrevet 21. mai 2019 Det pleier jeg også å si til kunden når jeg har gjort en tabbe som lot seg fikse med et par kjappe hammerslag og litt fugemasse uten at kunden ser meg 2 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 22. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2019 "tilfeldigvis" hadde en kollega av meg samme feil i dag. Ringte phonero og det løste seg. Har følelsen av at det er noe de ikke forteller oss.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå