Harald Brombach (digi.no) Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Google advarer mot sårbarhet i selskapets egen sikkerhetsnøkkel Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 (endret) Det er godt å se at ‘alle’ binder seg til de store trygge internett-tjeneste-utbydere, og tror alt er sikkert for resten av livet... ? Jeg forstår ikke hvorfor ‘folk’ ‘generellt’ tror når de kjøper en komputer/telefon at de har livstidsservice gratis, uten å måtte sjekke litt med realiteten. Sånn har det vært lenge. Folk må begynne å fatte. Spesiellt innen IT. Det er så mange gråsoner som firmaer utnytter seg av. -Reglene og lovene mangler fremdeles, så det er vill vest. Er man ikke forsiktig blir man ...kjørt. Neida. Google er stort. Ta mine data. De er sikre... -Not. Microsoft Azure? -Kan garantere jeg vil kunne si det samme innen to år. /rant over... Endret 16. mai 2019 av Sandormen Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 17. mai 2019 Del Skrevet 17. mai 2019 Det er godt å se at ‘alle’ binder seg til de store trygge internett-tjeneste-utbydere, og tror alt er sikkert for resten av livet... ? Jeg forstår ikke hvorfor ‘folk’ ‘generellt’ tror når de kjøper en komputer/telefon at de har livstidsservice gratis, uten å måtte sjekke litt med realiteten. Sånn har det vært lenge. Folk må begynne å fatte. Spesiellt innen IT. Det er så mange gråsoner som firmaer utnytter seg av. -Reglene og lovene mangler fremdeles, så det er vill vest. Er man ikke forsiktig blir man ...kjørt. Neida. Google er stort. Ta mine data. De er sikre... -Not. Microsoft Azure? -Kan garantere jeg vil kunne si det samme innen to år. /rant over... Hva ville skje om et land tilbaud svært god nett sikkerhet for alle, kunne det dra til seg en del firma og kapital ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå